1. |
Styczeń |
1. Zaopiniowanie projektu budżetu Gminy Pabianice na rok 2005.
2. Przyjęcie harmonogramu inwestycji i remontów.
|
2. |
Luty |
1. Ocena stanu rolnictwa w Gminie Pabianice. |
3. |
Marzec |
1. Omówienie stanu ściągalności podatków za rok 2004, stanu ściągalności
opłat za wodę z uwzględnieniem osób zwolnionych z opłat za przyłącza wodociągowe.
2. Ilość zwolnień podatkowych i ich wartość.
|
4. |
Kwiecień |
1. Analiza sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Pabianice za rok 2004.
|
5. |
Maj |
1. Stan ekologii środowiska Gminy Pabianice.
2. Analiza wykorzystania Funduszu Ochrony Środowiska.
|
6. |
Czerwiec |
1. Ocena bezpieczeństwa na drogach w Gminie Pabianice.
2. Lustracja stanu dróg rowów przydrożnych oraz oświetlenia ulicznego.
|
7. |
Lipiec |
Przerwa wakacyjna. |
8. |
Sierpień |
1. Analiza sprawozdania z wykonania budżetu Gminy za I półrocze.
2. Ocena realizacji inwestycji i remontów w placówkach oświatowych.
|
9. |
Wrzesień |
1. Kontrola placówek, obiektów i terenów należących do
Gminy Pabianice – ocena prawidłowości gospodarowania powierzonym mieniem.
|
10. |
Październik |
1.Wypracowanie wniosków do założeń projektu budżetu Gminy Pabianice na 2006.
2. Ocena realizacji inwestycji i remontów w 2005.
|
11. |
Listopad |
1. Ocena stanu przygotowań Gminy Pabianice do zimy z uwzględnieniem gotowości do
odśnieżania dróg.
2. Opracowanie planu pracy Komisji na rok 2006.
|
12. |
Grudzień |
1. Podsumowanie pracy komisji za rok 2005.
2. Wstępna analiza projektu budżetu Gminy Pabianice na 2006.
|