|
|
|
|
Gmina Pabianice ogłasza przetarg nieograniczony na: Remont nawierzchni drogi w Rydzynach poprzez powierzchniowe utrwalenie w technologii emulsyjno-grysowej.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Pabianicach ul. Torowa 21, 95-200 Pabianice.
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Pabianicach ul. Torowa 21, 95-200 Pabianice pk nr 1 (sekretariat). |
Data wprowadzenia informacji 2009-07-24 10:10:04 Informację zaktualizowano 2009-07-24 10:10:24, wprowadzający: Mariusz Rzepkowski
|
|
Gmina Pabianice ogłasza przetarg nieograniczony na: świadczenie usług przewozowych w zakresie : dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Pabianice w roku szkolnym 2009/2010 w dni nauki szkolnej
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Pabianicach ul. Torowa 21, 95-200 Pabianice.
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Pabianicach ul. Torowa 21, 95-200 Pabianice pk nr 1 (sekretariat).
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Na podstawie art.92 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- prawo zamówień publicznych /tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm./
Gmina Pabianice z siedzibą w Pabianicach ul. Torowa 21 informuje,
że w przetargu nieograniczonym na świadczenie usług przewozowych w zakresie: dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Pabianice w roku szkolnym 2009/2010
/CPV/ 60.11.30.00-3/, BZP z 29.06.2009 r. nr ogłoszenia 211678-2009
wybrano najkorzystniejszą ofertę złożoną przez:
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ,ul. Smutna 28, 91-729 Łódź z ceną 256.187,10 zł zł brutto.
Uzasadnienie
Oferta złożona przez PKS sp.z o.o. w Łodzi była jedyną złożoną ofertą.
|
Data wprowadzenia informacji 2009-06-29 10:24:02 Informację zaktualizowano 2009-07-09 21:50:18, wprowadzający: Mariusz Rzepkowski
|
|
Gmina Pabianice ogłasza przetarg nieograniczony na: budowa chodnika przy drodze Nr. 108254E na odcinku Piątkowisko – Kudrowice.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Pabianicach ul. Torowa 21, 95-200 Pabianice.
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Pabianicach ul. Torowa 21, 95-200 Pabianice - sekretariat. |
Data wprowadzenia informacji 2009-06-01 11:41:24 Informację zaktualizowano 2009-06-01 11:42:36, wprowadzający: Mariusz Rzepkowski
|
|
Gmina Pabianice ogłasza przetarg nieograniczony na – przebudowa drogi gminnej Piątkowisko - Petrykozy - Górka Pabianicka - Świątniki od km1+781 do km3+582.
Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 42007 - 2009; data zamieszczenia: 25.02.2009
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Pabianicach ul. Torowa 21, 95-200 Pabianice.
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Pabianicach ul. Torowa 21, 95-200 Pabianice - sekretariat.
Wyjaśnienia do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
- Wyjaśnienie nr 1 na wniesione w dniu 12 marca 2009 roku pytanie dotyczące specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Na podstawe art 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jedn. Dz.U z 2007 r..Nr.233 ,poz,1655 z późn. zm.) , Zamawiający wybrał ofertę złożoną przez:
„WŁODAN” Andrzej Włodarczyk Spółka Jawna Porszewice 31
95 – 200 Pabianice
z ceną ofertową: 2.089 558,09,- zł./ brutto/ - punktacja ; 100,0
Oferta ta przedstawiała najniższą cenę i została uznana za najkorzystniejszą dla zamawiającego.
|
Data wprowadzenia informacji 2009-02-25 09:25:41 Informację zaktualizowano 2009-03-31 15:19:25, wprowadzający: Mariusz Rzepkowski
|
|
Gmina Pabianice ogłasza przetarg nieograniczony na – opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej na budowę kanalizacji sanitarnej we wsiach Bychlew i Jadwinin - od granicy Miasta Pabianic do nr. 26 we wsi Jadwinin z odgałęzieniami do granicy działek i odgałęzieniami w ulice
Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 23462 - 2009; data zamieszczenia: 10.02.2009
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Pabianicach ul. Torowa 21, 95-200 Pabianice.
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Pabianicach ul. Torowa 21, 95-200 Pabianice - sekretariat.
Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U.Nr.19 , poz.177 ze zm.) zamawiający zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty złożonej przez:
Zakład Projektowania i Realizacji Inwestycji "KOMA" s.c.
Jan Kozłowski , Bartłomiej Kozłowski
91-420 Łódź , ul. Północna 27/29 p. 111
z ceną ofertową: 96 380,00 zł. /brutto/ - punktacja : 100,0
Oferta ta przedstawiała najniższą cenę i została uznana za najkorzystniejszą dla zamawiającego.
Ogłoszenie o wyborze oferty
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia |
Data wprowadzenia informacji 2009-02-10 14:24:34 Informację zaktualizowano 2009-03-23 10:46:17, wprowadzający: Mariusz Rzepkowski
|
|
Gmina Pabianice ogłasza przetarg nieograniczony na – dostawę oleju opałowego do szkół na terenie Gminy Pabianice
Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 329155 - 2008; data zamieszczenia: 24.11.2008
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Pabianicach ul. Torowa 21, 95-200 Pabianice.
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2008 godzina 14:00, miejsce: Urząd Gminy w Pabianicach ul. Torowa 21, 95-200 Pabianice - sekretariat.
Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: DZ.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 , zm. Dz. U. z 2008 r. Nr 171, poz.1058) niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Gminę Pabianice z siedzibą w Pabianicach ul. Torowa 21 w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę oleju opałowego do szkół na terenie Gminy Pabianice
wybrano jako ofertę najkorzystniejszą ofertę nr 4 złożoną przez Wykonawcę –
P.P.H.U. LUNA Jacek Skorupa z siedzibą w 95-070 Aleksandrów Łódzki ul. Piotrkowska 52
Oferta ww. Wykonawcy została uznana za najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. zawierała najniższą cenę spośród przedstawionych w ofertach niepodlegających odrzuceniu –149.040,00 zł brutto (2,07zł za 1 l)
|
Data wprowadzenia informacji 2008-11-24 12:02:27 Informację zaktualizowano 2008-12-08 14:05:28, wprowadzający: Mariusz Rzepkowski
|
|
Gmina Pabianice ogłasza przetarg nieograniczony na – świadczenie usług dystrybucji i zakup energii elektrycznej do oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Pabianice
Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 289013 - 2008; data zamieszczenia: 29.10.2008
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Pabianicach ul. Torowa 21, 95-200 Pabianice.
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Pabianicach ul. Torowa 21, 95-200 Pabianice - sekretariat.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na;
„Świadczenie usług dystrybucji i zakupu energii elektrycznej na oświetlenie uliczne na terenie Gminy Pabianice” - ogłoszenie w BZP Nr 289013 - 2008
w trybie przetargu nieograniczonego zostało unieważnione z powodu braku ofert.
|
Data wprowadzenia informacji 2008-10-29 10:30:07 Informację zaktualizowano 2008-11-07 09:08:34, wprowadzający: Mariusz Rzepkowski
|
|
Gmina Pabianice ogłasza przetarg nieograniczony na – świadczenie usług dystrybucji i zakup energii elektrycznej do oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Pabianice
Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 266519 - 2008; data zamieszczenia: 15.10.2008
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Pabianicach ul. Torowa 21, 95-200 Pabianice.
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Pabianicach ul. Torowa 21, 95-200 Pabianice - sekretariat.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na;
„Świadczenie usług dystrybucji i zakupu energii elektrycznej na oświetlenie uliczne na terenie Gminy Pabianice” - ogłoszenie w BZP Nr 266519 - 2008
w trybie przetargu nieograniczonego zostało unieważnione z powodu braku ofert.
|
Data wprowadzenia informacji 2008-10-15 09:14:01 Informację zaktualizowano 2008-10-29 10:25:19, wprowadzający: Mariusz Rzepkowski
|
|
Gmina Pabianice ogłasza przetarg nieograniczony na budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Rydzyny
Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 187272 - 2008; data zamieszczenia: 11.08.2008
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Pabianicach ul. Torowa 21, 95-200 Pabianice.
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Pabianicach ul. Torowa 21, 95-200 Pabianice - sekretariat.
Na podstawę art 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający wybrał ofertę złożoną przez:
Wykonawca Robót Elektrycznych "ENERGOPIK" 97 - 318 Czarnocin Szynczyce 6
z ceną ofertową: 88 762,56,- zł. brutto
|
Data wprowadzenia informacji 2008-08-11 14:52:48 Informację zaktualizowano 2008-09-15 11:56:14, wprowadzający: Mariusz Rzepkowski, autor: Henryk Madejski
|
|
Gmina Pabianice ogłasza przetarg nieograniczony na świadczenie usług przewozowych w zakresie: dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Pabianice w roku szkolnym 2008/2009 w dni nauki szkolnej
Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 183700 - 2008; data zamieszczenia: 07.08.2008
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Pabianicach ul. Torowa 21, 95-200 Pabianice.
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Pabianicach ul. Torowa 21, 95-200 Pabianice - sekretariat.
|
Data wprowadzenia informacji 2008-08-07 14:34:24 Informację zaktualizowano 2008-08-29 10:27:41, wprowadzający: Mariusz Rzepkowski
|
|
Znak: 341/6/08
OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY
na przedmiot zamówienia: Rozbudowa budynku strażnicy w OSP Gorzewie i budowa zbiornika na nieczystości ciekłe z zewnętrzną instalacją kanalizacji sanitarnej na działce nr ewid.91, położonej w Gorzewie nr 26. P
ostępowanie o udzielenie ww. zamówienia publicznego prowadzone było w trybie: przetargu nieograniczonego: Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, zamawiający zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty złożonej przez:
Przedsiębiorstwo Budowlane „MONBUD” Grzegorza Rosińskiego Wola Żytowska 47 z ceną ofertową 137.017,89 zł. /brutto/.
Oferta ta przedstawiała najniższą cenę i została uznana za najkorzystniejszą dla zamawiającego. Wykonawcy którzy złożyli oferty:
- Przedsiębiorstwo Budowlane „MONBUD” Grzegorza Rosińskiego Wola Żytowska 47 z ceną ofertową – 137.017,89 zł. brutto – 100 pkt.
- Firma „RADBIT” Radosława Bittnera ul.Szpitalna 59 Ł 95-200 Pabianice z ceną ofertową – 153.203,29 zł. brutto – 89,5 pkt.
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2007 r. Nr. 223 poz. 1655 z p. zm.) |
Data wprowadzenia informacji 2008-07-18 10:15:15, wprowadzający: Mariusz Rzepkowski, autor: Wojciech Marczak
|
`` |
Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 147972 - 2008; data zamieszczenia: 02.07.2008
Wójt Gminy Pabianice
ogłasza
przetarg nieograniczony
na: dostawę ciągnika rolniczego o mocy 69-70 KM o pojemności skokowej do 3 l , szczegółowe parametry techniczno-użytkowe w SIWZ.
specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w pokoju nr. 11 lub na stronie
www.bip.pabianice.gmina.pl
- Oferty w zamkniętych kopertach można składać w terminie do 11.07.2008 r godz11:00 w sekretariacie Urzędu Gminy Pabianice ul. Torowa 21.
- W ofercie należy podać:
- cenę bez podatku od towarów i usług (VAT)
- cenę brutto (w tym podatek VAT)
- termin dostawy ciągnika
- Warunkiem udziału w postępowaniu jest dołączenie do oferty:
- oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 24 ust. 1
ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. Ust. Nr.19 poz. 177.)
- pozostałe dokumenty zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia
W przypadku nie spełnienie warunków oferent będzie wykluczony przez komisję
przetargową
- Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany będzie w oparciu o następujące kryteria: cena 100%
- Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej i częściowej
- Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy pokój 11, tel. 042 2139660
- Zamawiający ustalił końcowy termin wykonania zamówienia do 30 lipca 2008 r.
- Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Gminy dnia 11.07.2008r. o godz 12:00 sala nr. 31
- Termin związania ofertą jest do 11.08.2008 r.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia oraz załączniki
|
Data wprowadzenia informacji 2008-07-02 14:14:18 Informację zaktualizowano 2008-07-02 14:15:27, wprowadzający: Mariusz Rzepkowski
|
|
Pabianice: Dostawa średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem 4x2dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Żytowicach
Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamowień Publicznych: 141884 - 2008; data zamieszczenia: 26.06.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. C zy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 121078 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pabianice, ul. Torowa, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2139660, 2139676, fax 042 2139660. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OPIS II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem 4x2dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Żytowicach. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem 4x2 z pompą i zbiornikiem wg PN-EN 1846-1 M-1-6-2500 dla OSP w Żytowicach Szczegółowe parametry techniczno - użytkowe zostały określone w zał. Nr 1 do SIWZ. Oferowany sprzęt winien być fabrycznie nowy i opatrzony rokiem produkcji 2008. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10-3. II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 379000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2008. V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2. V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA: Przedsiębiorstwo Specjalistyczne BOCAR Sp.z o.o., Wrzosowa, 42-263 Korwinów ul. Okólna 15, kraj/woj. śląskie. V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT) Cena wybranej oferty: 379000.00 Oferta z najniższą ceną: 379000.00 / oferta z najwyższą ceną: 450000.00 - Waluta: PLN. |
Data wprowadzenia informacji 2008-06-26 14:21:42 Informację zaktualizowano 2008-06-26 14:23:47, wprowadzający: Mariusz Rzepkowski, autor: Jadwiga Słubik
|
`` |
Nr ogłoszonia w Biuletynie Zamówień Publicznych 141883
- 2008; data zamieszczenia: 26.06.2008
Wójt Gminy Pabianice w imieniu Ochotniczej Straży
Pożarnej w Gorzewie
ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie: rozbudowy budynku strażnicy w
OSP Gorzewie t.j. budowa budynku socjalnego o pow.46,8 m2 w tym:
zaplecze gastronomiczne o pow. 9,3 m2, magazynek o pow. 4,4
m2, węzeł sanitarny o pow. 10,0 m2, pokój do dyspozycji
zarządu o pow. 18,0 m2, komunikacja o pow. 5,1 m2
-specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w pokoju nr.20 Urzędu
Gminy.
- Oferty w zamkniętych kopertach można składać w terminie do 17.07.2008 r do
godz. 11:00 w sekretariacie Urzędu Gminy Pabianice ul.Torowa 21.
- W ofercie należy podać:
- cenę bez podatku od towarów i usług /VAT/
- cenę brutto /w tym podatek VAT/
- termin wykonania tej inwestycji
- Warunkiem udziału w postępowaniu jest dołączenie do oferty:
- oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 24 ust. 1 ustawy prawo
zamówień publicznych /Dz. Ust. Nr.19 poz. 177.
- kosztorysu ofertowego
- pozostałe dokumenty zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia
W przypadku nie spełnienie warunków oferent będzie wykluczony przez komisję
przetargową
- Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany będzie w oparciu o następujące
kryteria: cena 100%
- Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej i częściowej
- Dodatkowe informacje można uzyskać u Prezesa OSP Gorzew Stanisława
Biernackiego Tel 0603503636
- Zamawiający ustalił końcowy termin wykonania inwestycji do 30 listopada 2008
r.
- Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Gminy dnia 17.07.2008r. o godz 12:00
sala nr. 31
- Termin związania ofertą jest do 16 sierpnia 2008 r.
- Strona internetowa na której zamieszczono specyfikację istotnych warunków
zamówienia: www.bip.pabianice.gmina.pl
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia oraz załączniki
|
Data wprowadzenia informacji 2008-06-26 14:16:14 Informację zaktualizowano 2008-06-26 14:23:54, wprowadzający: Mariusz Rzepkowski, autor: Wojciech Marczak
|
|
Pabianice, dnia 18 czerwca 2008 roku Znak:341/6/08
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Ochotniczą Straż Pożarna w Żytowicach, w której imieniu procedurę i postępowanie przetargowe prowadzi Wójt Gminy Pabianice w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograni-czonego na Dostawę średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego z napędem 4x2 dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Żytowicach” wybrano jako ofertę najkorzystniejszą ofertę nr 2 złożoną przez Wykonawcę
- Przedsiębiorstwo Specjalistyczne „bocar” Sp.z o.o.
Korwinów ul. Okólna 15 42-263 Wrzosowa
Oferta ww. Wykonawcy została uznana za najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. zawierała najniższą cenę spośród przedstawionych w ofertach niepodlegających odrzuceniu – 405.530,00 zł brutto – 100 pkt.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu złożono następujące oferty:
- Oferta Nr 1 - Stolarczyk Mirosław Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe 25-116 Kielce ul. Ściegiennego 268A
Liczba otrzymanych punktów na podstawie kryterium – cena 481.500,00 zł brutto – 84,2 pkt |
Data wprowadzenia informacji 2008-06-18 12:11:32, wprowadzający: Mariusz Rzepkowski, autor: Jadwiga Słubik
|
|
Pabianice, dnia 13 czerwca 2008 r.
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Wójt Gminy Pabianice zawiadamia, że prowadzone na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177) postępowanie o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie rozbudowy budynku strażnicy OSP w Gorzewie na podstawie art.93 ust.l pkt. 7 w/w ustawy zostało unieważnione.
Uzasadnienie
W załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wystąpiły różnice pomiędzy dokumentacją projektową, a kosztorysem ofertowym |
Data wprowadzenia informacji 2008-06-13 12:34:20, wprowadzający: Mariusz Rzepkowski, autor: Wojciech Marczak
|
|
Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 121078 - 2008; data zamieszczenia: 05.06.2008
Wójt Gminy Pabianice
w imieniu Ochotniczej Straży Pożarnej w Żytowicach
ogłasza przetarg nieograniczony na dostawę średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego z napędem 4x2 z pompą i zbiornikiem wg PN-EN 1846-1 M-1-6-2500 dla OSP w Żytowicach
Szczegółowe parametry techniczno – użytkowe zostały określone w zał. Nr 1 do SIWZ.
Oferowany sprzęt winien być fabrycznie nowy i opatrzony rokiem produkcji 2008.
- specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w pokoju nr.2 Urzędu Gminy.
- Oferty w zamkniętych kopertach można składać w terminie do 17.06. 2008 r. do godz.12:30 w sekretariacie Urzędu Gminy Pabianice ul. Torowa 21.
- W ofercie należy podać:
- cenę bez podatku od towarów i usług /VAT/
- cenę brutto /w tym podatek VAT/
- Warunkiem udziału w postępowaniu jest dołączenie do oferty:
- wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. Nr 2 do SIWZ,
- wypełniony zał. nr 1do SIWZ – wymagania techniczne dla średniego samochodu ratowniczo-gaśniczy
- dokumenty wymienionych w pkt 6.1.2 niniejszej specyfikacji,
W przypadku nie spełnienie warunków oferent będzie wykluczony przez komisję przetargową
- Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany będzie w oparciu o następujące kryteria: cena 100%
- Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej i częściowej
- Dodatkowe informacje można uzyskać u Prezesa OSP Wiesława Stasiaka tel. 601787366 w godzinach 8.00-15.00 od poniedziałku do piątku.
- Zamawiający ustalił końcowy termin wykonania dostawy do 30 września 2008 roku
- Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Gminy dnia 17.06. 2008r. o godz .13:00 sala nr.32
- Termin związania ofertą: 30 dni
- Strona internetowa na której zamieszczono specyfikację istotnych warunków zamówienia: www.bip.pabianice.gmina.pl
Pabianice , dnia 5 czerwca 2008 roku
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia oraz załączniki
Pabianice, dnia 10 czerwca 2008 roku Znak: 341/6/08
Zamawiający: Ochotnicza Straż Pożarna w Żytowicach, w której imieniu procedurę i postępowanie przetargowe prowadzi Wójt Gminy Pabianice
Dot. przetargu nieograniczonego na dostawę średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego z napędem 4x2 z pompą i zbiornikiem wg PN-EN 1846-1 M-1-6-2500 dla OSP w Żytowicach
WYJAŚNIENIE DO SPECYFIKACJI ISTOSTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
W odpowiedzi na wniesione w dniu 9 czerwca 2008 roku pytanie dotyczące specyfikacji istotnych warunków zamówienia , na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.), wyjaśniam co następuje:
Pytanie: Czy Zamawiający dopuszcza podwozie samochodu z silnikiem o zapłonie samoczynnym spełniającym wymogi odnośnie czystości spalin zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, z dodatkowymi płynami powodującymi utrzymanie normy EURO-4 ?
Odpowiedź: Tak, Zamawiający dopuszcza podwozie samochodu z silnikiem o zapłonie samoczynnym spełniającym wymogi odnośnie czystości spalin zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, z dodatkowymi płynami powodującymi utrzymanie normy EURO-4.
Powyższe informacje należy traktować jako integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Z poważaniem Wójt Gminy Pabianice / - / Henryk Gajda
|
Data wprowadzenia informacji 2008-06-05 14:19:03 Informację zaktualizowano 2008-06-10 12:25:36, wprowadzający: Mariusz Rzepkowski, autor: Jadwiga Słubik
|
|
numer sprawy 341/5/08
OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY
na przedmiot zamówienia: wykonanie prac remontowo – modernizacyjnych wejścia i szatni, kuchni oraz pomieszczeń magazynowych w obiekcie Domu Ludowego w Bychlewie (Bychlew 107b)
Postępowanie o udzielenie ww. zamówienia publicznego prowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego:
Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych , zamawiający zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty złożonej przez:
Firmę „RADBIT” – Radosław Bittner, ul. Szpitalna 59Ł, 95-200 Pabianice
z ceną ofertową: 81 013,71 zł. /brutto/
Oferta ta przedstawiała najniższą cenę i została uznana za najkorzystniejszą dla zamawiającego. Wykonawcy którzy złożyli oferty:
- Firma „RADBIT” – Radosław Bittner, ul. Szpitalna 59Ł, 95-200 Pabianice
|
Data wprowadzenia informacji 2008-06-04 07:46:32 Informację zaktualizowano 2008-06-04 07:47:00, wprowadzający: Mariusz Rzepkowski
|
|
Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 115586 - 2008; data zamieszczenia: 30.05.2008
Wójt Gminy Pabianice w imieniu Ochotniczej Straży Pożarnej w Gorzewie ogłasza przetarg nieograniczony
na wykonanie: rozbudowy budynku strażnicy w OSP Gorzewie t.j. budowa budynku socjalnego o pow.46,8 m2 w tym: zaplecze gastronomiczne o pow. 9,3 m2, , magazynek o pow. 4,4 m2, węzeł sanitarny o pow. 10,0 m2, , pokój do dyspozycji zarządu o pow. 18,0 m2 , komunikacja o pow. 5,1 m2 -specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w pokoju nr. 20 Urzędu Gminy.
- Oferty w zamkniętych kopertach można składać w terminie do 20.06. 2008 r do godz11:00 w sekretariacie Urzędu Gminy Pabianice ul.Torowa 21.
- W ofercie należy podać:
- cenę bez podatku od towarów i usług /VAT/ - cenę brutto /w tym podatek VAT/ - termin wykonania tej inwestycji
- Warunkiem udziału w postępowaniu jest dołączenie do oferty:
- oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 24 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych /Dz. Ust. Nr.19 poz. 177. - kosztorysu ofertowego - pozostałe dokumenty zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia W przypadku nie spełnienie warunków oferent będzie wykluczony przez komisję przetargową
- Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany będzie w oparciu o następujące kryteria:
cena 100%
- Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej i częściowej
- Dodatkowe informacje można uzyskać u Prezesa OSP Gorzew Stanisława Biernackiego Tel 0603503636
- Zamawiający ustalił końcowy termin wykonania inwestycji do 30 listopada 2008 r.
- Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Gminy dnia 20.06.2008 r. o godz 12:00 sala nr. 31
- Termin związania ofertą jest do 21 lipca 2008r.
- Strona internetowa na której zamieszczono specyfikację istotnych warunków zamówienia: www.pabianice.gmina.pl
Pabianice dnia 30.05.2008 r.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia oraz załączniki |
Data wprowadzenia informacji 2008-05-30 13:27:38, wprowadzający: Mariusz Rzepkowski, autor: Wojciech Marczak
|
|
Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 100149 - 2008; data zamieszczenia: 13.05.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 44170 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pabianice, ul. Torowa, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2139660, 2139676, fax 042 2139660.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Ośrodka Zdrowia w Petrykozach 21 gmina Pabianice zlokalizowanego na działce nr 125.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa Ośrodka Zdrowia w Petrykozach 21 gm. Pabianice zlokalizowanego na działce nr 125 .
Obiekt zaprojektowany jest w konstrukcji i z materiałów tradycyjnych. Budynek wolnostojący, niepodpiwniczony, parterowy, przystosowany dla osób niepełnosprawnych, dach płaski.
Powierzchnia użytkowa - 177,78 m2, powierzchnia całkowita - 215,46 m2, powierzchnia zabudowy - 215,46 m2, kubatura - 770 m3 .
Budynek wyposażony będzie w następujące instalacje :
- wody zimnej z przyłączeniem do wodociągu,
- wody ciepłej z cyrkulacją,
- kanalizację sanitarną z odprowadzeniem do istniejącego, szczelnego zbiornika na nieczystości ciekłe,
- centralnego ogrzewania z kotłowni opalanej Eco- groszkiem,
- elektryczną wewnętrzną z instalacją zewnętrzną na działce od istniejącego złącza
- wentylacji mechanicznej nawiewowo- wywiewowej z rekuperacją .
Budowa układu utwardzonych dojść i parkingów uzupełniających istniejący układ dojazdów.
Szczegółowy zakres robót zawiera :
- projekt budowlany architektoniczno - konstrukcyjny ,
- projekt budowlany instalacji wodno - kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania ,
- projekt budowlany instalacji elektrycznej,
- projekt budowlany wewnętrznej instalacji nawiewowo - wywiewowej z rekuperacją ,
- projekt zagospodarowania działki dla budynku ośrodka zdrowia rozbudowy zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej do istniejącego bezodpływowego zbiornika, rozbudowy zewnętrznej instalacji energetycznej do istniejącego złącza pomiarowego do budynku ,
- technologia,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.00-8, 45.23.13.00-8, 45.33.11.00-7, 45.33.12.10-1, 45.33.23.00-6, 45.11.12.91-4, 45.22.33.00-9.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 579213,13 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- E.S.O. Spółka Jawna Mariusz Pydyn Jan Pydyn, ul. Rewolucji 1905 r. nr 59, 90-216 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 734621.73
- Oferta z najniższą ceną: 734621.73 / oferta z najwyższą ceną: 970584.75
- Waluta: PLN.
|
Data wprowadzenia informacji 2008-05-14 08:58:03, wprowadzający: Mariusz Rzepkowski
|
|
Pabianice: Remont nawierzchni drogi gminnej przez wieś Majówka
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 69394 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pabianice, ul. Torowa, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2139660, 2139676, fax 042 2139660.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni drogi gminnej przez wieś Majówka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: klinowanie masą asfaltową w ilości 55 kg/m2 istniejącej podbudowy z destruktu oraz wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej grubości 3 cm na powierzchni 5762 m2
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 189777,77 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WŁODAN Andrzej Włodarczyk ,Cecylia Włodarczyk Spółka Jawna, Porszewice, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 155555.55
- Oferta z najniższą ceną: 155555.55 / oferta z najwyższą ceną: 262600.50
- Waluta: PLN.
|
Data wprowadzenia informacji 2008-05-12 10:10:36, wprowadzający: Mariusz Rzepkowski, autor: Ryszard Iwaśków
|
|
Pabianice: remont nawierzchni drogi Bychlew-Jadwinin w technologii
emulsyjno-grysowej Numer ogłoszenia w
Biuletynie Zamówień Publicznych: 91898
- 2008
; data zamieszczenia: 05.05.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień
Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 64037 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pabianice, ul. Torowa,
95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2139660, 2139676, fax 042
2139660. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OPIS II.1.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: remont nawierzchni drogi Bychlew-Jadwinin w
technologii emulsyjno-grysowej. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Utwardzenie nawierzchni drogi
emulsją i grysami na pow. 6550 m^2 z podbudową tłuczniową na pow. 3453
m^2 II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7. II.1.5)
Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i
części: 185907,25 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg
nieograniczony IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE * Zamówienie dotyczy
projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05.05.2008. V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3. V.3) NAZWA I ADRES
WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA: * LAMBDAR Sp.zo.o, Dostawcza 6,
93-231 Łódź, kraj/woj. łódzkie. V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ
O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
* Cena wybranej oferty: 171106.59 * Oferta z najniższą ceną: 171106.59 /
oferta z najwyższą ceną: 231893.94 * Waluta: PLN. |
Data wprowadzenia informacji 2008-05-05 12:09:36, wprowadzający: Mariusz Rzepkowski
|
|
Ogłoszenie opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 92202 - 2008; data zamieszczenia: 05.05.2008
Wójt Gminy Pabianice ogłasza przetarg nieograniczony
na wykonanie: prac remontowo - modernizacyjnych wejścia i szatni,
kuchni oraz pomieszczeń magazynowych w obiekcie Domu Ludowego w Bychlewie
(Bychlew 107b).
Zakres robót obejmuje:
- Wejście i szatnia:
- wykonanie wejścia do szatni z zewnątrz
- przygotowania podłoża i ułożenia posadzki z płytek
kamionkowych GRES antypoślizgowy - montażu sufitu podwieszanego systemowego
(wg technologii firmy "Armstrong")
- wymiany instalacji oświetlenia na oprawy montowane
w suficie podwieszanym
- wymiany instalacji elektrycznej wraz z osprzętem
- Kuchnia:
- przygotowania podłoża i ułożenia posadzki z płytek
kamionkowych GRES antypoślizgowy
- montażu hermetycznych opraw swietlówkowych z
tworzyw sztucznych - wymiany instalacji elektrycznej wraz z osprzętem
(montaż urządzeń elektrycznych w tablicy głównej TRG i TBR kuchni)
-
Wykonania wentylacji mechanicznej pomieszczeń kuchennych
w oparciu o 2 wentylatory osiowe o wydajności ok. 700 m3/h każdy.
- Pozostałe pomieszczenia:
- przygotowania podłoża i ułożenia wykładzin z tworzyw sztucznych PCW
- montażu drzwi wewnętrznych PCW pełnych
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w pokoju nr.4 lub ze
strony internetowej: www.bip.pabianice.gmina.pl
- Oferty w zamkniętych kopertach można składać w terminie do 27.05.2008 r
godz 11:00 w sekretariacie Urzędu Gminy Pabianice ul. Torowa 21.
- W ofercie należy podać: o cenę bez podatku od towarów i usług (VAT) o cenę
brutto (w tym podatek VAT) o termin wykonania tej usługi
- Warunkiem udziału w postępowaniu jest dołączenie do oferty: o oświadczenia
o spełnieniu warunków określonych w art. 24 ust. 1 ustawy prawo zamówień
publicznych (Dz. Ust. Nr.19 poz. 177) o kosztorysu ofertowego o pozostałe
dokumenty zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia W przypadku
nie spełnienia warunków oferent będzie wykluczony przez komisję przetargową
- Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany będzie w oparciu o
następującekryteria: cena 100%
- Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej i częściowej
- Dodatkowe informacje i materiały można uzyskać w Urzędzie Gminy Pabianice
pokój 4.
- Zamawiający ustalił końcowy termin wykonania robót do 31 lipca 2008 r.
- Przetarg odbędzie się w Urzędzie Gminy Pabianice dnia 27.05.2008 r. o godz
11:30 sala nr. 31.
- Termin związania ofertą jest do 26 czerwca 2008 r.
Pabianice dnia 2008.05.05
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia oraz załączniki
|
Data wprowadzenia informacji 2008-05-05 11:49:55 Informację zaktualizowano 2008-05-05 11:52:40, wprowadzający: Mariusz Rzepkowski
|
|
numer sprawy 7041-3/08
OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY na przedmiot zamówienia : remont nawierzchni drogi gminnej przez wieś Majówka.
Postępowanie o udzielenie ww. zamówienia publicznego prowadzone było w trybie: przetargu nieograniczonego.
Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych , zamawiający zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty
złożonej przez:
„WŁODAN" Andrzej Włodarczyk Cecylia Włodarczyk Spółka Jawna Porszewice 31 95-200 Pabianice z ceną ofertową: 189 777,77 zł. /brutto/ - punktacja: 100,00 pkt
Oferta ta przedstawiała najniższą cenę i została uznana za najkorzystniejszą dla zamawiającego.
Wykonawcy którzy złożyli oferty:
- Przedsiębiorstwo Drogowe „ LAMBDAR" Sp. z o.o. ul. Dostawcza 6 93-231 Łódź Cena 237 078,64 zł. - 80,05 pkt
- BUD - TRANS Roboty Budowlano Drogowe Jan Karbowiak ul. Uniejowska 170 A Sieradz cena 227 644,17 zł - 83,36 pkt.
- Firma Drogowa „ DROMAK „ Krakowski, Ośrodek, Rosiński Spółka Jawna Poręby 26 b 98 - 220 Zduńska Wola - cena 242 545,26 zł - 78,24 pkt
- Przedsiębiorstwo Robót Drogowych i Mostowych Spółka Akcyjna ul. Lipowa 67 97-400 Bełchatów cena 284 757,83 zł. - 66,64 pkt
- SIDROG Sp. z o.o. 98 - 235 Błaszki ul. Polna 29 cena 232 300,08 zł. - 81,69 pkt
- KRAL sp. z o.o. 90 - 505 Łódź ul. Marii Skłodowskiej Curie 12/14 cena 320 372,61 zł. - 59,24 pkt
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2007 r. Nr. 223 poz. 1655 z p. zm.)
|
Data wprowadzenia informacji 2008-04-30 12:42:19, wprowadzający: Mariusz Rzepkowski, autor: Henryk Madejski
|
|
Pabianice, dnia 22 kwietnia 2008 roku
Znak: 341/1/08
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty i wykonawcach, których oferty zostały odrzucone
Na podstawie art. 183 ust.3 pkt.1 w zw. z art. 92 ust. 1 ustawy z 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Gminę Pabianice z siedzibą w Pabianicach ul. Torowa 21 postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na Budowę Ośrodka Zdrowia w Petrykozach 21 gm. Pabianice zlokalizowanego na działce nr 125. wybrano jako ofertę najkorzystniejszą
ofertę nr 4 złożoną przez Wykonawcę – E.S.O.Sp.Jawna Mariusz Pydyn Jan Pydyn 90-216 Łódź ul. Rewolucji 1905 r. nr 59
Oferta ww. Wykonawcy została uznana za najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. zawierała najniższą cenę spośród przedstawionych w ofertach niepodlegających odrzuceniu – 896.238,51zł brutto
Liczba otrzymanych punktów na podstawie kryterium – 100%
Jednocześnie Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu złożono następujące oferty:
- Oferta Nr 2- Spółdzielnia Rzemieślnicza „Budowlana „91-765 Łódź ul. Górnicza 30/36 Liczba otrzymanych punktów na podstawie kryterium – cena 936.628,82 zł brutto – 95%
- Oferta Nr 3- Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe Sławomir Dobosz 97-500 Radomsko ul.Brzeźnicka 63/65 Liczba otrzymanych punktów na podstawie kryterium – cena 1.184.113,40 zł brutto – 75%
Ponadto Zamawiający zawiadamia, że na podstawie art. 89 ust. 1 pkt.2 ustawy – Prawo zamówień publicznych zostały odrzucone oferty następujących Wykonawców:
Oferta nr 1 - P.P.H.U.”WIES-BUD”s.c. Wiesław i Sebastian Jabłońscy z siedzibą w Pabianicach ul. Jutrzkowicka 49
Uzasadnienie faktyczne:
Oferta Nr 1 jest niezgodna z pkt.12 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Opis przygotowania oferty – wymagane dokumenty /pkt. 12/ Zamawiający wskazał, że w kosztorysach ofertowych: ogólnobudowlanym, instalacji elektrycznej, instalacji wentylacji, instalacji wod.-kan. i c.o – wypełnione muszą być wszystkie rubryki.
W ofercie Nr 1 w Kosztorysie ofertowym ogólnobudowlanym:
- Brak w poz.22 wypełnionego pkt.3* / dyble plastikowe z grzybkami w ilości 176,96 szt.
- W poz. 155 wywóz ziemi – wykonawca przyjął obmiar 85,77 m3, a winno być 111,795 m3
W kosztorysie ofertowym instalacji sanitarnych:
- W poz. 18 w pkt4* wykonawca przyjął „właz kanałowy żel.fi 600 mm kl. B / 12,5t/” , a winno być „ właz kanałowy żel.fi 600 mm kl. D / 40t/”.
- W poz.78 w pkt.2* wykonawca przyjął „naczynie wzbiorcze przeponowe 10dcm3 – 1 szt.”, a winno być „naczynie wzbiorcze przeponowe 10dcm3 – 3 szt.”
W kosztorysie ofertowym instalacji elektrycznych:
- W poz.4 wykonawca przyjął pomalowaną metalową konstrukcję masztu antenowego w ilości 1 szt., a winno być „ konstrukcja masztu z odciągami podstawa metalowa i stopniami włazowymi z rur kwasoodpornych 2 cale 196kg/maszt”.
- W poz. 14 wykonawca nie wypełnił pkt.3*/ taśma aluminiowa 0,65 szt / i pkt. 4*/ gwoździe budowlane okrągłe gołe 0,0015 kg/m/ .
- W poz.34 wykonawca przyjął w pkt.4* „ złącza kontrolne 0.02 szt/m” , a winno być „złącza kontrolne 0,034szt/m”. Brak pozycji 42 „ montaż na dachu stojaków dla przyłączy” – wymaganej zgodnie z pismem 341/1/08 z dnia 26.03.2008 r. i przedmiarem robót.
Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art.89 ust.1 pkt. 2ustawy – Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. |
Data wprowadzenia informacji 2008-04-23 14:10:36 Informację zaktualizowano 2008-04-23 14:11:50, wprowadzający: Mariusz Rzepkowski, autor: Jadwiga Słubik
|
|
numer sprawy 7041-1/08
OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY
na przedmiot zamówienia: Remont nawierzchni drogi Bychlew – Jadwinin w technologii emulsyjno-grysowej.
Postępowanie o udzielenie ww. zamówienia publicznego prowadzone było w trybie: przetargu nieograniczonego.
Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych , zamawiający zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty złożonej przez:
Przedsiębiorstwo Drogowe LAMBDAR Sp.zo.o. ul. Dostawcza 6 , 93-231 Łódź z ceną ofertową: 171 106,59 zł. /brutto/ - punktacja: cena 100,00 pkt
Oferta ta przedstawiała najniższą cenę i została uznana za najkorzystniejszą dla zamawiającego.
Wykonawcy którzy złożyli oferty:
- Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Spółka zo.o. Piotrków Trybunalski ul. Południowa 17/19 cena 180 345,11 zł. , 94,87 pkt
- Roboty Budowlano Drogowe Jan Karbowiak ul. Uniejowska 170 A Sieradz cena 231 893,94 zł 90,02 pkt.
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr. 223 poz. 1655 z p. zm.) Pabianice dnia 23.04.2008 r |
Data wprowadzenia informacji 2008-04-23 11:27:44, wprowadzający: Mariusz Rzepkowski
|
|
Znak: 341/1/08
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Gminę Pabianice z siedzibą w Pabianicach ul. Torowa 21 w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na Budowę Ośrodka Zdrowia w Petrykozach 21 gm. Pabianice zlokalizowanego na działce nr 125. wybrano jako ofertę najkorzystniejszą ofertę nr 1 złożoną przez Wykonawcę
– P.P.H.U.”WIES-BUD”s.c. Wiesław i Sebastian Jabłońscy z siedzibą w Pabianicach ul. Jutrzkowicka 49
Oferta ww. Wykonawcy została uznana za najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. zawierała najniższą cenę spośród przedstawionych w ofertach niepodlegających odrzuceniu – 785.579,32 zł brutto
Liczba otrzymanych punktów na podstawie kryterium - cena 100%
Jednocześnie Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu złożono następujące oferty:
- Oferta Nr 4 - E.S.O.Sp.Jawna Mariusz Pydyn Jan Pydyn
90-216 Łódź ul. Rewolucji 1905 r. nr 59 Liczba otrzymanych punktów na podstawie kryterium – cena 896.238,51zł brutto – 87% 2.
- Oferta Nr 2 - Spółdzielnia Rzemieślnicza „Budowlana"
91-765 Łódź ul. Górnicza 30/36 Liczba otrzymanych punktów na podstawie kryterium – cena 936.628,82 zł brutto – 83%
- Oferta Nr 3 - Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe Sławomir Dobosz
97-500 Radomsko ul.Brzeźnicka 63/65 Liczba otrzymanych punktów na podstawie kryterium – cena 1.184.113,40 zł brutto – 66% |
Data wprowadzenia informacji 2008-04-11 09:34:37 Informację zaktualizowano 2008-04-11 09:35:04, wprowadzający: Mariusz Rzepkowski, autor: Jadwiga Słubik
|
|
Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 69394 - 2008; data zamieszczenia: 07.04.2008
Wójt Gminy Pabianice
ogłasza
przetarg nieograniczony
na wykonanie: remontu nawierzchni drogi gminnej przez wieś Majówka
Klinowanie masą asfaltową w ilości 55 kg/m 2 istniejącej podbudowy z destruktu oraz wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej grubości 3 cm na powierzchni 5762 m 2 .
-specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w pokoju nr. 11
- Oferty w zamkniętych kopertach można składać w terminie do 29.04.2008 r godz 11:00 w sekretariacie Urzędu Gminy Pabianice ul. Torowa 21.
- W ofercie należy podać:
- cenę bez podatku od towarów i usług (VAT)
- cenę brutto (w tym podatek VAT)
- termin wykonania tej inwestycji
- Warunkiem udziału w postępowaniu jest dołączenie do oferty:
- oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 24 ust. 1
ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. Ust. Nr.19 poz. 177.)
- kosztorysu ofertowego
- pozostałe dokumenty zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia
W przypadku nie spełnienie warunków oferent będzie wykluczony przez komisję
przetargową
- Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany będzie w oparciu o następujące kryteria:
cena 100%
- Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej i częściowej
- Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy pokój 11 .
- Zamawiający ustalił końcowy termin wykonania inwestycji do 30 lipca 2008 r.
- Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Gminy dnia 29.04.2008 r. o godz 12:00 sala nr. 31
- Termin związania ofertą jest do 29.05.2008 r.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia oraz załączniki
|
Data wprowadzenia informacji 2008-04-07 10:02:54 Informację zaktualizowano 2008-04-07 10:03:44, wprowadzający: Mariusz Rzepkowski, autor: Ryszard Iwaśków
|
|
Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 64037 - 2008;
Wójt Gminy Pabianice ogłasza przetarg nieograniczony
na wykonanie: remontu nawierzchni drogi gminnej Bychlew –Jadwinin w technologii emulsyjno-grysowej . Wykonanie podbudowy z kruszywa –pow 3505 m2 , dwukrotne powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową i grysem 10/12,8 + 5/8 , pow 3290 m2 Pojedyncze powierzchniowe utrwalenie emulsją i grysem 2/5 pow. 6550 m2 -specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w pokoju nr. 11
- Oferty w zamkniętych kopertach można składać w terminie do 22.04. 2008 r godz 11:00 w sekretariacie Urzędu Gminy Pabianice ul. Torowa 21.
- W ofercie należy podać:
- cenę bez podatku od towarów i usług (VAT)
- cenę brutto (w tym podatek VAT)
- termin wykonania tej inwestycji
- Warunkiem udziału w postępowaniu jest dołączenie do oferty:
- oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 24 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. Ust. Nr.19 poz. 177.)
- kosztorysu ofertowego
- pozostałe dokumenty zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia
W przypadku nie spełnienie warunków oferent będzie wykluczony przez komisję przetargową
- Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany będzie w oparciu o następujące kryteria:
cena 100%
- Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej i częściowej
- Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy pokój 11.
- Zamawiający ustalił końcowy termin wykonania inwestycji do 30 czerwca 2008 r.
- Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Gminy dnia 22.04. 2008r. o godz 12:00 sala nr. 31
- Termin związania ofertą jest do 22.05.2008 r.
Pabianice dnia 28.03.2008 r.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia oraz załączniki |
Data wprowadzenia informacji 2008-03-31 12:49:47, wprowadzający: Mariusz Rzepkowski
|
|
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pabianice, ul. Torowa 21, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2139660, 2139676, fax 042 2139660.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pabianice.gmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Ośrodka Zdrowia w Petrykozach 21 gmina Pabianice zlokalizowanego na działce nr 125.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa Ośrodka Zdrowia w Petrykozach 21 gm. Pabianice zlokalizowanego na działce nr 125 . Obiekt zaprojektowany jest w konstrukcji i z materiałów tradycyjnych. Budynek wolnostojący, niepodpiwniczony, parterowy, przystosowany dla osób niepełnosprawnych, dach płaski. Powierzchnia użytkowa - 177,78 m2, powierzchnia całkowita - 215,46 m2, powierzchnia zabudowy - 215,46 m2, kubatura - 770 m3 . Budynek wyposażony będzie w następujące instalacje : - wody zimnej z przyłączeniem do wodociągu, - wody ciepłej z cyrkulacją, - kanalizację sanitarną z odprowadzeniem do istniejącego, szczelnego zbiornika na nieczystości ciekłe, - centralnego ogrzewania z kotłowni opalanej Eco- groszkiem, - elektryczną wewnętrzną z instalacją zewnętrzną na działce od istniejącego złącza - wentylacji mechanicznej nawiewowo- wywiewowej z rekuperacją . Budowa układu utwardzonych dojść i parkingów uzupełniających istniejący układ dojazdów. Szczegółowy zakres robót zawiera : - projekt budowlany architektoniczno - konstrukcyjny , - projekt budowlany instalacji wodno - kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania , - projekt budowlany instalacji elektrycznej, - projekt budowlany wewnętrznej instalacji nawiewowo - wywiewowej z rekuperacją , - projekt zagospodarowania działki dla budynku ośrodka zdrowia rozbudowy zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej do istniejącego bezodpływowego zbiornika, rozbudowy zewnętrznej instalacji energetycznej do istniejącego złącza pomiarowego do budynku , - technologia, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.00-8, 45.23.13.00-8, 45.33.11.00-7, 45.33.12.10-1, 45.33.23.00-6, 45.11.12.91-4, 45.22.33.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 10.000 ( dziesięć tysięcy) złotych należy wnieść w terminie do 27 marca 2008 r. do godz.14.00..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki
1.spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. wpis w odpisie z rejestru lub zaświadczeniu o prowadzeniu działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia 4. nie zalegają z uiszczeniem podatków, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu 5. nie zalegają z uiszczeniem opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu 6. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykonali (zakończyli) w okresie ubiegłych pięciu lat co najmniej jedno zamówienie o charakterze, złożoności i wartości porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia 7. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1 mln PLN. 8. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50% ceny ofertowej. 9. udzielą pełnej (materiały i robocizna) gwarancji na okres nie krótszy niż 3 lata 10. akceptują warunki zamówienia bez zastrzeżeń Komisja przetargowa dokona oceny spełnienia warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokona wg formuły ( spełnia - nie spełnia). Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie z art. 22 ust.1 o uprawnieniu do udzielenia zamówienia
2. Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 o nie wykluczeniu z postępowania 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia referencji potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 7. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 8. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 9. Warunki gwarancji - oświadczenie 10. Zaakceptowany projekt umowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pabianice.gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Pabianicach ul.Torowa 21 , 95-200 Pabianice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2008 godzina 14:00, miejsce: Urząd Gminy w Pabianicach ul.Torowa 21 , 95-200 Pabianice - sekretariat pk.nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 26.04.2008.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, załączniki oraz dokumentacja techniczna
- Wyjaśnienie nr 1 dotyczące specyfikacji istotnych warunków zamówienia
-
Pabianice, dnia 26.03.2008 r. Znak: 341/1/08
WYJAŚNIENIA I MODYFIKACJA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Zamawiający: Gmina Pabianice z siedzibą w Pabianicach ul. Torowa 21, 95-200 Pabianice
Dot. przetargu nieograniczonego na „Budowę Ośrodka Zdrowia w Petrykozach 21 gm. Pabianice Zamawiający zawiadamia, że w dniu 20 marca 2008 r. wpłynął wniosek o wyjaśnienie specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Działając na podstawie art.38 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych/ t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655/ wyjaśniamy oraz odpowiednio na podstawie art.38 ust.4 modyfikujemy treść s.i.w.z.
Jednocześnie pismem tym zawiadamiamy, że na podstawie art.38 ust.6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych /t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655/ w wyżej wymienionym postępowaniu uległy przedłużeniu następujące terminy:
- Termin składania ofert upływa dnia 8 kwietnia 2008 r. o godz.14,00
- Otwarcie ofert nastąpi dnia 8 kwietnia 2008 roku o godz.14,30
- Wadium należy wnieść w terminie do 8 kwietnia 2008 r. do godz.14,00
Pozostałe postanowienia specyfikacji istotnych warunków zamówienia pozostają bez zmian. W załączeniu:
- modyfikacja Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
- Poprawiony kosztorys nakładczy ogólnobudowlany
- Poprawiony kosztorys nakładczy instalacji elektrycznej
- Poprawiony kosztorys nakładczy instalacji wodno-kanalizacyjnej i c.o.
Pobierz dokumenty |
Data wprowadzenia informacji 2008-03-04 14:37:06 Informację zaktualizowano 2008-03-26 14:26:40, wprowadzający: Mariusz Rzepkowski
|
|