|
|
|
|
Gmina
Pabianice
ogłasza przetarg nieograniczony do 60 000 EURO
na wykonanie usług przewozowych w zakresie: DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY PABIANICE W OKRESIE OD 1 WRZEŚNIA 2005 R. DO 30 CZERWCA 2006 R. W DNI NAUKI SZKOLNEJ
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Gminy w Pabianicach ul. Torowa 21 w pk. nr 2.
- Oferty w zamkniętych kopertach można składać w terminie do dnia 9 sierpnia 2005 r. do godz.11,00 w sekretariacie Urzędu Gminy w Pabianicach ul. Torowa 21.
- W ofercie należy podać:
- średni miesięczny koszt przewozu 1 ucznia na każdej trasie odrębnie - cenę netto + podatek VAT = cena brutto,
- średni miesięczny koszt dowozu uczniów na każdej trasie oddzielnie: - cena netto+podatek VAT= cena brutto,
- całkowity koszt dowozu na terenie Gminy Pabianice w okresie od 1.09.2005 r. do 30.06.2005 r. w dni nauki szkolnej – cena netto + podatek VAT = cena brutto.
- Ilość posiadanego taboru mogącego zapewnić komunikację zastępczą.
- Warunkiem udziału w postępowaniu jest dołączenie do oferty:
- oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art.24 ust.1 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004 r./ Dz. U. Nr 19 poz.177 /.
- pozostałe dokumenty zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
W przypadku nie spełnienia warunków oferent będzie wykluczony przez komisję przetargową.
- Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany będzie w oparciu o następujące kryteria:
- cena – 80%
- niezawodność wykonywanych usług – 20%
- Dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej, nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty częściowej.
- Dodatkowe informacje i materiały można uzyskać w Urzędzie Gminy pk.nr 2
- Zamawiający ustalił termin wykonania usługi od 1 września 2005 r. do 30 czerwca 2006 r. w dni nauki szkolnej.
- Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Gminy w dniu 9 sierpnia 2005 r. r. o godz.11.15 w pk. nr 8.
- Termin związania ofertą jest do 10 września 2005 r.
Pabianice, 4.07.2005 r.
Gmina
Pabianice
ogłasza przetarg nieograniczony do 60 000 EURO
na wykonanie: prac remontowo - modernizacyjnych sali widowiskowej Domu Ludowego w
Bychlewie, Bychlew 107b
Specyfikację
istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Gminy w
Pabianicach, ul. Torowa 21 w pokoju nr 4.
- Oferty w zamkniętych kopertach można składać w terminie do
05.07.2005 r godz1100 w sekretariacie Urzędu Gminy Pabianice ul.
Torowa 21
- W ofercie należy podać:
- cenę bez podatku od towarów i usług /VAT/
- cenę brutto /w tym podatek VAT/
- termin wykonania tej inwestycji
- Warunkiem udziału w postępowaniu jest dołączenie do oferty:
- oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 24 ust. 1 ustawy o prawo zamówień publicznych /Dz. Ust. Nr.19 poz. 177./
- kosztorysu ofertowego
- pozostałe dokumenty zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia
W przypadku nie spełnienie warunków oferent będzie wykluczony przez komisję przetargową
- Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany będzie w oparciu o następujące kryteria:
cena - 100%
- Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej i częściowej
- Dodatkowe informacje i materiały można uzyskać w Urzędzie Gminy pokój 4,dokumentacja techniczna inwestycji do wglądu.
- Zamawiający ustalił końcowy termin wykonania
inwestycji do 20.08.2005 roku
- Przetarg odbędzie się w Urzędzie Gminy dnia 05.07.2005 o godz. 12:00 w sali nr 31
- Termin związania ofertą jest do 05.08.2005
Pabianice dnia 21.06.2005
Gmina Pabianice
ogłasza
przetarg nieograniczony do 60 000 EURO
na wykonanie: kładki dla pieszych na rzece Dobrzynka w km 3+ 488 z drogi gruntowej na działkach nr. 297 i 85/1 w Szynkielewie.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w pokoju nr 17
- Oferty w zamkniętych kopertach można składać w terminie do 30.06.2005 r godz11:00 w sekretariacie Urzędu Gminy Pabianice ul.Torowa 21.
- W ofercie należy podać:
- cenę bez podatku od towarów i usług /VAT/
- cenę brutto / w tym podatek VAT/
- termin wykonania tej inwestycji
- Warunkiem udziału w postępowaniu jest dołączenie do oferty:
- oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 24 ust. 1 ustawy o prawo zamówień publicznych /Dz. Ust. Nr.19 poz. 177.
- kosztorysu ofertowego
- pozostałe dokumenty zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia
W przypadku nie spełnienie warunków oferent będzie wykluczony przez komisję przetargową
- Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany będzie w oparciu o następujące kryteria:
cena 100%
- Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej i częściowej
- Zamawiający zapewni na własny koszt pełną obsługę geodezyjną w zakresie wytyczenia ,
pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej.
- Dodatkowe informacje i materiały można uzyskać w Urzędzie Gminy pokój 17,
dokumentacja techniczna inwestycji do wglądu.
- Zamawiający ustalił końcowy termin wykonania inwestycji do 30.08.2005 roku
- Przetarg odbędzie się w Urzędzie Gminy dnia 30.06.2005 o godz 12 00 sala nr 31
- Termin związania ofertą jest do 30.07.2005
Pabianice dnia 14.06.2005
Wójt Gminy Pabianice
ogłasza
przetarg
nieograniczony poniżej 60 000 EURO
na
wykonanie następujących robót:
- potrójne powierzchniowe
utrwalenie w technologii emulsyjno – grysowej drogi gminnej Bychlew
- Jadwinin na odcinku 262 mb, pow. 1190 m2
- remont nawierzchni drogi
gminnej stanowiącej dojazd do boiska sportowego w Janowicach na
odcinku 345 mb.
Specyfikację
istotnych warunków zamówienia można uzyskać w pokoju nr.11
- Oferty
w zamkniętych kopertach można składać w terminie do
23.06.2005 r godz1100
w sekretariacie Urzędu Gminy
Pabianice ul.Torowa 21.
- W ofercie należy podać :
- cenę bez podatku od towarów i usług
/VAT/
- cenę brutto / w tym podatek VAT/
- termin wykonania tej inwestycji
- Warunkiem udziału w
postępowaniu jest dołączenie do oferty:
- oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 24 ust. 1
ustawy prawo zamówień publicznych /Dz. Ust. Nr.19
poz. 177.
- kosztorysu
ofertowego
- pozostałe dokumenty zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków
zamówienia
W przypadku nie spełnienie warunków oferent będzie wykluczony przez
komisję przetargową
- Wybór najkorzystniejszej
oferty dokonany będzie w oparciu o następujące
kryteria:
cena 100%
- Nie dopuszcza się
możliwości złożenia oferty wariantowej i częściowej
- Dodatkowe informacje i
materiały można uzyskać w Urzędzie Gminy pokój 11.
- Zamawiający ustalił końcowy
termin wykonania inwestycji do 30 sierpnia 2005 r.
- Przetarg odbędzie się w
Urzędzie Gminy Pabianice dnia 23. 06. 2005 r . o godz 12 00
sala nr. 31.
- Termin związania
ofertą jest do 23 lipca 2005r.
Pabianice dnia 2005.06
Wójt Gminy Pabianice
ogłasza
Przetarg nieograniczony poniżej 60 000 EURO
na wykonanie nawierzchni emulsyjno – grysowej w ciągu drogi gminnej we wsi Władysławów na długości 660 mb i szer. 3,8 mb
specyfikacją istotnych warunków zamówienia można uzyskać w pokoju nr. 11
- 0ferty w zamkniętych kopertach można składać w terminie do 14.06.2005 r godzina 11:00 w sekretariacie Urzędu Gminy Pabianice ul. Torowa 21. 2) W ofercie należy podać:
— cenę bez podatku od towarów i usług /VAT/
— cenę brutto /w tym podatek VAT/
— termin wykonania tej inwestycji 3
- Warunkiem udziału w postępowaniu jest dołączenie do oferty:
— oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 24 ust. l ustawy o prawo zamówień publicznych/Dz. Ust. Nr. 19 póz. 177.
— kosztorysu ofertowego
— pozostałe dokumenty zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia W przypadku nie spełnienie warunków oferent będzie wykluczony przez komisję przetargową
- Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany będzie w oparciu o następujące kryteria:
cena 100%
- Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej i częściowej
- Dodatkowe informacje i materiały można uzyskać w Urzędzie Gminy pokój 11.
- Zamawiający ustalił końcowy termin wykonania inwestycji do 30 sierpnia 2005 r } Przetarg odbędzie się w Urzędzie Gminy Pabianice dnia dnia 14.06.2005 r. o godz 12:00 °° sala nr. 31.
- Termin związania ofertą jest do 14 lipca 2005r.
Pabianice dnia 2005.05.24
Przetarg nieograniczony poniżej 60 000 EURO
na wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej w ciągu drogi gminnej Górka Pabianicka - Petrykozy na długości 734 mb i szer. 5,8 m
specyfikacją istotnych warunków zamówienia można uzyskać w pokoju nr. 11
- 0ferty w zamkniętych kopertach można składać w terminie do 7.06.2005 r godzina 11:00 w sekretariacie Urzędu Gminy Pabianice ul. Torowa 21. 2) W ofercie należy podać:
— cenę bez podatku od towarów i usług /VAT/
— cenę brutto /w tym podatek VAT/
— termin wykonania tej inwestycji 3
- Warunkiem udziału w postępowaniu jest dołączenie do oferty:
— oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 24 ust. l ustawy o prawo zamówień publicznych/Dz. Ust. Nr. 19 póz. 177.
— kosztorysu ofertowego
— pozostałe dokumenty zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia W przypadku nie spełnienie warunków oferent będzie wykluczony przez komisję przetargową
- Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany będzie w oparciu o następujące kryteria:
cena 100%
- Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej i częściowej
- Dodatkowe informacje i materiały można uzyskać w Urzędzie Gminy pokój 11.
- Zamawiający ustalił końcowy termin wykonania inwestycji do 30 lipca 2005 r 8} Przetarg odbędzie się w Urzędzie Gminy Pabianice dnia 7. 06. 2005 r . o godz 12:00 °° sala nr. 31. 9) Termin związania ofertą jest do 7 lipca 2005r.
Pabianice dnia 2005.05.20
Gmina
Pabianice
ogłasza
przetarg
nieograniczony do 60 000 EURO
na wykonanie: rozbudowy sieci wodociągowej we wsi Janowice -
rurociąg 110 PVC 329,6 metra.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w pokoju nr.17
- Oferty w zamkniętych
kopertach można składać w terminie do 3.06.2005 r
godz1100 w
sekretariacie Urzędu Gminy Pabianice ul.Torowa 21.
- W ofercie należy podać :
- cenę bez podatku od towarów i usług
/VAT/
- cenę brutto / w tym podatek VAT/
- termin wykonania tej inwestycji
- Warunkiem udziału w
postępowaniu jest dołączenie do oferty:
- oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 24 ust. 1
ustawy o prawo zamówień publicznych /Dz. Ust. Nr.19 poz. 177.
- kosztorysu
ofertowego
- pozostałe dokumenty zgodnie ze specyfikacją istotnych
warunków zamówienia
W przypadku nie spełnienie warunków oferent będzie wykluczony przez
komisję przetargową
- Wybór najkorzystniejszej
oferty dokonany będzie w oparciu o następujące
kryteria:
cena 100%
- Nie dopuszcza się możliwości
złożenia oferty wariantowej i częściowej
- Zamawiający zapewni na
własny koszt pełną obsługę geodezyjną w zakresie wytyczenia, pomiarów i
wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej.
- Dodatkowe informacje i
materiały można uzyskać w Urzędzie Gminy pokój
17, dokumentacja techniczna inwestycji do wglądu.
- Zamawiający ustalił końcowy
termin wykonania inwestycji do 30.06.2005 roku.
- Przetarg odbędzie się w
Urzędzie Gminy dnia 3.06.2005 o godz 12 00 sala nr. 31
- Termin
związania ofertą jest do 4.07.2005
Pabianice dnia 16.05.2005
|
Data wprowadzenia informacji 2004-02-02 10:42:57 Informację zaktualizowano 2006-02-06 10:47:48, wprowadzający: Anna Chodasewicz
|
|
Wójt Gminy Pabianice
ogłasza przetarg nieograniczony poniżej 60 000 EURO
Na naprawę nawierzchni drogi gruntowej przez zaklinowanie destruktem.
Droga gminna Terenin – Pawlikowice II długości 2050 m.
Zakres naprawy:
- Na odcinku Terenin – Pawlikowice I długości 1.100 m, należy wyrównać, wyprofilować i zagęścić podłoże drogi , wyprofilować jezdnię do szerokości 5,50 m, ściąć pobocze po obu stronach średnio o 20cm nadając spadek w kierunku krawędzi korony/ terenu przyległego,
ułożyć i zagęścić warstwę destruktu gr. 10 cm
- Na odcinku od skrzyżowania Pawlikowice I na długości 400 m należy wyrównać, wyprofilować i zagęścić podłoże drogi, wyprofilować jezdnię do szer. 5,0 m, ściąć pobocze po prawej stronie o 10 cm nadając spadek w kierunku krawędzi korony/ terenu przyległego, ułożyć i zagęścić warstwę destruktu gr. 10 cm.
- Na długości 550 m, do skrzyżowania Pawlikowice II należy wyrównać, wyprofilować i zagęścić podłoże drogi, wyprofilować jezdnię do szer. 5,0 m, ściąć pobocze po obu stronach średnio o 20 cm nadając spadek w kierunku krawędzi korony/ terenu przyległego, ułożyć i zagęścić warstwę destruktu gr. 10 cm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w pokoju nr 11.
- Oferty w zamkniętych kopertach można składać w terminie do 15.04.2005 r godz 11:00
w sekretariacie Urzędu Gminy Pabianice ul.Torowa 21.
- W ofercie należy podać:
- cenę bez podatku od towarów i usług /VAT/
- cenę brutto / w tym podatek VAT/
- termin wykonania tej inwestycji
- Warunkiem udziału w postępowaniu jest dołączenie do oferty:
- oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 24 ust. 1
ustawy o prawo zamówień publicznych /Dz. Ust. Nr.19 poz. 177.
- kosztorysu ofertowego
- pozostałe dokumenty zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia
W przypadku nie spełnienie warunków oferent będzie wykluczony przez komisję
przetargową
- Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany będzie w oparciu o następujące kryteria:
cena - 100%
- Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej i częściowej
- Dodatkowe informacje i materiały można uzyskać w Urzędzie Gminy pokój 11.
- Zamawiający ustalił końcowy termin wykonania inwestycji do 30 sierpnia 2005 r.
- Przetarg odbędzie się w Urzędzie Gminy dnia 15.04.2005 r. o godz 12 00 sala nr 31
- Termin związania ofertą jest do 15 maja 2005 r.
Pabianice dnia 2005.03.29
Gmina Pabianice
ogłasza przetarg nieograniczony powyżej 60 000 EURO
Na wykonanie: kanalizacji sanitarnej w ul. Parkowej w Piątkowisku wraz z punktem pomiaru przepływu ścieków, zasilaniem energetycznym punktu pomiaru ścieków i zdalnym przekazem danych.
Ścieki sanitarne będą odprowadzane do istniejącego kanału Ф 0,40 m projekt przewiduje budowę przykanalików do poszczególnych posesji na odcinku od kanału do długości 4,0 m. Planuje się kanał główny z rur PVC Ф 200 mm o długości L=1097,30 m (od proj. studzienki
nr 1 do proj. nr 25) - włączonego w projektowaną studnię rewizyjną na istniejącym kanale Ф400mm
w ul. Lisiej w Pabianicach. Odejścia boczne z rur PVC Ф 160mm od kanału do posesji w ilości 58 szt. o całkowitej długości L = 173,0 m. Prefabrykowane studzienki rewizyjne Ф 1200 mm w ilości 18 szt., studnie rewizyjne z tworzywa sztucznego Ф 400 mm w ilości 7 szt.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w pokoju nr 17
- Oferty w zamkniętych kopertach można składać w terminie do 17.05.2005 r. godz. 11:00 w sekretariacie
Urzędu Gminy Pabianice ul.Torowa 21.
- W ofercie należy podać:
- cenę bez podatku od towarów i usług /VAT/
- cenę brutto /w tym podatek VAT/
- termin wykonania tej inwestycji
- Warunkiem udziału w postępowaniu jest dołączenie do oferty:
- oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 24 ust. 1 ustawy o prawo zamówień publicznych /Dz. Ust. Nr.19 poz. 177/.
- kosztorysu ofertowego
- pozostałe dokumenty zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia
W przypadku nie spełnienie warunków oferent będzie wykluczony przez komisję przetargową
- Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany będzie w oparciu o następujące kryteria:
cena - 100%
- Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej i częściowej
- Zamawiający zapewni na własny koszt pełną obsługę geodezyjną w zakresie wytyczenia, pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej.
- Dodatkowe informacje i materiały można uzyskać w Urzędzie Gminy pokój 17, dokumentacja projektowa inwestycji do wglądu
- Zamawiający ustalił końcowy termin wykonania inwestycji do 31października 2005 r.
- Przetarg odbędzie się w Urzędzie Gminy dnia 17.05.2005r. o godz 12:00 sala nr 31.
- Termin związania ofertą jest do 16 lipca 2005 r.
- Ustala się wadium w wysokości 18 000 złotych.
Pabianice dnia 15.03.2005 r.
Gmina Pabianice
ogłasza przetarg nieograniczony poniżej 60 000 EURO
Na naprawę drogi gruntowej przez zaklinowanie destruktem na odcinku Porszewice - Konin. Droga gminna długości 1090 m. Zakres naprawy na długości 570 m, należy wyrównać, wyprofilować i zagęscić podłoże drogi, wyprofilować jezdnię do szerokości 6,0 m, ściąć pobocze po obu stronach średnio o 20 cm. Ułożyć warstwę destruktu gr. 10 cm na długości 1090 m. - podbudowa z destruktu na powierzchni 6540 m 2. Poza tym należy wykonać rów przydrożny o nachyleniu skarp 1:1, średnio głębokości 0,60 m, szerokość dna 0,40 cm, długość 350 m.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w pokoju nr 11
- Oferty w zamkniętych kopertach można składać w terminie do 05.04.2005 r. godz. 11:00 w sekretariacie
Urzędu Gminy Pabianice ul. Torowa 21.
- W ofercie należy podać:
- cenę bez podatku od towarów i usług /VAT/
- cenę brutto /w tym podatek VAT/
- Warunkiem udziału w postępowaniu jest dołączenie do oferty:
- oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 24 ust. 1 ustawy o prawo zamówień publicznych /Dz. Ust. Nr.19 poz. 177/.
- kosztorysu ofertowego
- pozostałe dokumenty zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia
W przypadku nie spełnienie warunków oferent będzie wykluczony przez komisję przetargową
- Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany będzie w oparciu o następujące kryteria:
cena - 100%
- Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej i częściowej
- Dodatkowe informacje i materiały można uzyskać w Urzędzie Gminy, pokój nr 11.
- Zamawiający ustalił końcowy termin wykonywania inwestycji na 30 lipca 2005 r.
- Przetarg odbędzie się w Urzędzie Gminy dnia 05.04.2004 r. o godz 12:00, sala nr 31
- Termin związania ofertą jest do 5 maja 2005 r.
Pabianice dnia 15.03.2005 r.
|
Data wprowadzenia informacji 2005-03-18 08:28:17 Informację zaktualizowano 2005-05-23 11:12:46, wprowadzający: Anna Chodasewicz
|
|
Wójt Gminy
Pabianice
ogłasza przetarg nieograniczony do 60 000 EURO
na wykonanie naprawy nawierzchni gruntowej drogi przez zaklinowanie destruktem.
Droga gminna Terenin - Hermanów – dł. 850 mb. – pow. 4.675 m 2
Zakres naprawy:
1. Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni.
2. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne.
3. Mechaniczne ścinanie poboczy grubości 25 cm – po obu stronach jezdni.
4. Wykonanie warstwy z destruktu – grubości po zagęszczeniu 10 cm
- specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w pokoju nr 11
- Oferty w zamkniętych kopertach można składać w terminie do 02.09.2005 r. godz 11:00 w sekretariacie Urzędu Gminy Pabianice ul.Torowa 21.
- W ofercie należy podać:
- cenę bez podatku od towarów i usług /VAT/
- cenę brutto / w tym podatek VAT/
- termin wykonania tej inwestycji
- Warunkiem udziału w postępowaniu jest dołączenie do oferty:
- oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 24 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych /Dz. Ust. Nr.19 poz. 177.
- kosztorysu ofertowego
- pozostałe dokumenty zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia
W przypadku nie spełnienie warunków oferent będzie wykluczony przez komisję przetargową
- Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany będzie w oparciu o następujące kryteria:
cena 100%
- Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej i częściowej
- Dodatkowe informacje i materiały można uzyskać w Urzędzie Gminy pokój 11.
- Zamawiający ustalił końcowy termin wykonania inwestycji do 30 września 2005 r
- Przetarg odbędzie się w Urzędzie Gminy Pabianice dnia 02.09.2005 r. o godz 12:00 sala
nr 31.
- Termin związania ofertą jest do 2 października 2005r.
Pabianice dnia 2005.08.10
|
Data wprowadzenia informacji 2005-08-10 09:56:41 Informację zaktualizowano 2006-10-19 21:23:39, wprowadzający: Anna Chodasewicz
|
|
Gmina
Pabianice
ogłasza przetarg nieograniczony do 60 000 EURO
na wykonanie: naprawy mostu w Szynkielewie tj: naprawę dźwigarów, wykonanie nowego pokładu jezdni mostu, wykonanie barierki ochronnej na moście.
- specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w pokoju nr 17
- Oferty w zamkniętych kopertach można składać w terminie do 2.09.2005 r godz1100 w sekretariacie Urzędu Gminy Pabianice ul.Torowa 21.
- W ofercie należy podać:
- cenę bez podatku od towarów i usług /VAT/
- cenę brutto /w tym podatek VAT/
- termin wykonania tej inwestycji
- Warunkiem udziału w postępowaniu jest dołączenie do oferty:
- oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 24 ust. 1
ustawy o prawo zamówień publicznych /Dz. Ust. Nr.19 poz. 177.
- kosztorysu ofertowego
- pozostałe dokumenty zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia
W przypadku nie spełnienie warunków oferent będzie wykluczony przez komisję
przetargową
- Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany będzie w oparciu o następujące kryteria:
cena 100%
- Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej i częściowej
- Dodatkowe informacje i materiały można uzyskać w Urzędzie Gminy pokój 17.
- Zamawiający ustalił końcowy termin wykonania inwestycji do15.10. 2005 roku
- Przetarg odbędzie się w Urzędzie Gminy dnia 2.09.2005 o godz 12 00 sala nr.31
- Termin związania ofertą jest do 3.10.2005
Pabianice dnia 18.08.2005
|
Data wprowadzenia informacji 2005-08-18 11:54:08 Informację zaktualizowano 2007-02-08 13:00:28, wprowadzający: Anna Chodasewicz
|
|
Gmina
Pabianice
ogłasza przetarg nieograniczony do 60 000 EURO
na
wykonanie: przebudowy sieci wodociągowej we wsi Kudrowice od nr 1 do
38, długość sieci 849,8 m z rur PVC o śr. 160 mm, ogólna długość
przebudowanych przyłączy 903,9 m, rura przeciskowa 165,2 m,
wodomierze - 35 szt., hydranty ppoż 6 szt.
- specyfikację istotnych warunków zamówienia można
uzyskać w pokoju nr 17
- Oferty w zamkniętych kopertach można składać w
terminie do
19.10.2005 r godz. 11:00 w sekretariacie Urzędu Gminy Pabianice ul.
Torowa
21.
- W ofercie należy podać:
- cenę bez podatku od towarów i usług /VAT/
- cenę brutto /w tym podatek VAT/
- termin wykonania tej inwestycji
- Warunkiem udziału w postępowaniu jest dołączenie do oferty:
- oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 24 ust. 1
ustawy o prawo zamówień publicznych /Dz. Ust. Nr 19 poz. 177.
- kosztorysu ofertowego
- pozostałe dokumenty zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków
zamówienia
W przypadku nie spełnienie warunków oferent będzie wykluczony przez
komisję przetargową
- Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany będzie w oparciu o
następujące kryteria:
cena 100%
- Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej i
częściowej
- Zamawiający zapewni na własny koszt pełną obsługę geodezyjną
w zakresie wytyczenia,
pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej.
- Dodatkowe informacje i materiały można uzyskać w Urzędzie
Gminy pokój 17.
- Zamawiający ustalił końcowy termin wykonania inwestycji
do 15.12.2005 roku
- Przetarg odbędzie się w
Urzędzie Gminy dnia 19.10.2005 o godz 12 00 sala nr 31
- Termin związania ofertą jest do 18.11.2005
Pabianice dnia 03.10.2005
|
Data wprowadzenia informacji 2005-10-04 09:21:18 Informację zaktualizowano 2008-03-04 14:56:02, wprowadzający: Mariusz Rzepkowski
|
|