Sprawa: |
Wydawanie decyzji na usunięcie drzew lub krzewów |
Miejsce załatwienia sprawy: |
Urząd Gminy w Pabianicach, ul. Torowa 21, pokój Nr 17, tel. bezpośredni 0-42 215-26-69, tel. 0-42 213-96-76 wew.136 |
Komórka odpowiedzialna: |
Jednostka odpowiedzialna:
Referat Gospodarki Gruntami, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
Stanowisko ds. ochrony środowiska i leśnictwa - inspektor Andrzej Dudziak
I piętro, pok. 17
tel.: bezpośredni 042 215-26-69 lub centrala 042 213 - 96 - 76 wew. 136
godziny urzędowania:
poniedziałek, środa, czwartek, piątek 7:15 - 15:15
wtorek: 8:00 - 16:00
|
Wymagane dokumenty: |
Wypełniony Wniosek o wydanie decyzji na usunięcie drzew lub krzewów
(druk wniosku do pobrania w Urzędzie Gminy w Pabianicach, pok. 17)
|
Opłaty: |
Brak opłat
|
Termin załatwienia sprawy: |
Do 30 dni od daty wpływu wniosku. |
Tryb odwoławczy i opłaty: |
Odwołanie od decyzji wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łodzi za pośrednictwem Wójta Gminy Pabianice.
Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji.
|
Uwagi: |
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 16 października 1991 r. o ochronie przyrody (tekst jednolity Dz. U. z 2001 r. Nr 99 poz. 1079 z późniejszymi zmianami)
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r.-kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz.U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1071 ze zmianami).
|