Biuletyn Informacji Publicznej  Gmina Pabianice  www.pabianice.gmina.pl
Dane
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Organy
Wójt Gminy
Zastępca Wójta Gminy
Przewodniczący Rady
Rada Gminy
Komisje - kadencja 2002 - 2006
Komisje - kadencja 2006 - 2010
° Protokoły - Gospodarczo Finansowa, Rolna i Ochrony Środowiska
° Protokoły - Gospodarczo Finansowa
° Protokoły - Ochrony Środowiska i Rozwoju
° Protokoły - Samorządowo Społeczna i Organizacyjna
° Protokoły - Rewizyjna
° Protokoły - Statutowa
° Protokoły - Doraźna
Urząd Gminy
Informacje bieżące
Wybory Samorządowe 2006
Wybory parlamentarne 2007
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2009 r.
Prawo lokalne
Statut Gminy
Statut i Regulaminy Urzędu
Sesje Rady - Kadencja 2002 - 2006
Sesje Rady - Kadencja 2006 - 2010
Uchwały Rady kadencja 2002 - 2006
Uchwały Rady kadencja 2006 - 2010
Zarządzenia Wójta
Podatki i opłaty
Plan Rozwoju Lokalnego
Zagospodarowanie przestrzenne
Gminny Plan Gospodarki Odpadami
Program ochrony środowiska Gminy Pabianice
Regulamin utrzymania czystości
Regulamin Dostarczania Wody i Odprowadzania Ścieków
Decyzje Środowiskowe
***
Jednostki organizacyjne
Jednostki pomocnicze
Budżet
Finanse
Przetargi
Oferty inwestycyjne
Sprawozdania
Oświadczenia za 2002 r.
Oświadczenia za 2003 r.
Oświadczenia za 2004 r.
Oświadczenia za 2005 r.
Oświadczenia za 2006 r.
Oświadczenia za 2007 r.
Oświadczenia za 2008 r.
Wolne stanowiska pracy
Informacje nieudostępnione
Kontrole
Kontrole zewnętrzne
Kontrole wewnętrzne
Serwis
Wyszukiwarka
Instrukcja obsługi
Redakcja
Rejestr zmian
Statystyka odwiedzin
 Komisje - kadencja 2006 - 2010 > Protokoły - Samorządowo Społeczna i Organizacyjna strona główna 

Protokoły - Samorządowo Społeczna i Organizacyjna
 
Plan pracy komisji na rok 2007.

Styczeń
  1. Analiza projektu budżetu gminy na rok 2007.
  2. Przyjęcie informacji na temat organizacji wypoczynku zimowego dzieci i młodzieży w szkołach.
  3. Sprawy różne (analiza materiałów na sesję)
Luty
  1. Funkcjonowanie opieki zdrowotnej w gminie Pabianice na tle zmian organizacyjnych i bazowych.
  2. Ocena pracy rad sołeckich w związku z kończącą się kadencja.
  3. Sprawy różne (analiza materiałów na sesję)
Marzec
  1. Analiza sprawozdania z wykonania budżetu gminy Pabianice za rok 2006 - spraw dot. kompetencji komisji.
  2. Informacja o organizacji planowanego wypoczynku letniego dzieci i młodzieży z uwzględnieniem udziału organizacji pozarządowych
  3. Sprawy różne (analiza materiałów na sesję)
Kwiecień
  1. Stan działalności organizacyjnej, profilaktycznej i bojowej Zarządu Oddziału Gminnego Zw. OSP Gminy Pabianice.
  2. Sprawy różne (analiza materiałów na sesję)
Maj
  1. Przyjęcie informacji o planowanych inwestycjach i remontach w szkołach oraz o strukturach organizacyjnych szkół podstawowych i Gimnazjum.
  2. Sprawy różne (analiza materiałów na sesję)
Czerwiec
  1. Lustracja obiektów sportowych i kultury w gminie Pabianice- posiedzenie wyjazdowe.
  2. Sprawy różne (analiza materiałów na sesję)
Lipiec
  • Przerwa wakacyjna
Sierpień
    Komisja wyjazdowa
  1. Ocena stanu przygotowań placówek oświatowych do rozpoczęcia nowego roku szkolnego 2007/08
  2. Sprawy różne (analiza materiałów na sesję)
Wrzesień
  1. Stan rozwoju kultury wraz z bibliotekarstwem na tle istniejącej bazy w gminie Pabianice.
  2. Informacja na temat działalności organizacji kobiecych w gminie Pabianice
  3. Analiza sprawozdania z wykonania budżetu gminy Pabianice
  4. Sprawy różne (analiza materiałów na sesję)
Październik
  1. Stan bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie gminy Pabianice z uwzględnieniem ruchu drogowego.
  2. Przyjęcie informacji o przygotowaniu do akcji zima przede wszystkim w odniesieniu do dróg krajowych, wojewódzkich i powiatowych.
  3. Sprawy różne (analiza materiałów na sesję)
Lisopad
  1. Podsumowanie działalności sportowej w gminie Pabianice za rok 2007.
  2. Sprawy różne (analiza materiałów na sesję)
Grudzień
  1. Opracowanie planu pracy na rok 2008.
  2. Wstępna analiza projektu budżetu na rok 2008.
 
Data wprowadzenia informacji 2007-03-02 13:28:01, wprowadzający: Anna Chodasewicz
 
Protokoły z posiedzenia Komisji Samorządowo Społecznej i Organizacyjnej.

NR Z DNIA
Protokół nr 2 20 grudnia 2006
Protokół nr 3 17 stycznia 2007
Protokół nr 4 8 lutego 2007
 
Data wprowadzenia informacji 2007-03-16 13:18:41 Informację zaktualizowano 2007-03-16 13:33:26, wprowadzający: Anna Chodasewicz
 
NR Z DNIA
Protokół nr 6 29 marca 2007
Protokół nr 7 19 kwietnia 2007
 
Data wprowadzenia informacji 2007-10-26 09:22:27 Informację zaktualizowano 2007-10-26 09:22:46, wprowadzający: Mariusz Rzepkowski, autor: Urszula Czerwonka
 
Uchwałą Nr V/27/2007 Rady Gminy Pabianice z dnia 13 lutego 2007 roku w sprawie: zmiany Statutu Gminy Pabianice oraz Uchwałą Nr IX/49/2007 Rady Gminy Pabianice z dnia 17 maja 2007 r. w sprawie: powołania Komisji Samorządowo - Społecznej i Organizacyjnej Rady Gminy Pabianice i ustalenia jej składu osobowego uległa zmianie działająca dotychczas stała Komisja Samorządowo - Społeczna i Organizacyjna Rady Gminy Pabianice.


Protokoły z 2007 roku

NR Z DNIA
Protokół nr 1 17 maja 2007
Protokół nr 2 23 maja 2007
Protokół nr 4 22 sierpnia 2007
Protokół nr 5 19 września 2007
Protokół nr 6 9 października 2007
Protokół nr 7 17 października 2007
Protokół nr 8 21 listopada 2007
Protokół nr 9 17 grudnia 2007
 
Data wprowadzenia informacji 2008-02-04 18:46:52 Informację zaktualizowano 2008-02-04 20:34:24, wprowadzający: Mariusz Rzepkowski
 
Protokoły z 2008 roku

NR Z DNIA
Protokół nr 10 16 stycznia 2008
Protokół nr 11 16 stycznia 2008
Protokół nr 12 22 lutego 2008
Protokół nr 13 19 marca 2008
Protokół nr 14 10 kwietnia 2008
Protokół nr 15 24 kwietnia 2008
Protokół nr 16 20 maja 2008
Protokół nr 17 18 czerwca 2008
Protokół nr 18 25 sierpnia 2008
Protokół nr 19 19 września 2008
Protokół nr 20 23 października 2008
Protokół nr 21 25 listopada 2008
Protokół nr 22 18 grudnia 2008
 
Data wprowadzenia informacji 2008-02-08 13:20:07 Informację zaktualizowano 2009-01-14 10:08:18, wprowadzający: Mariusz Rzepkowski, autor: Urszula Czerwonka
 
Protokoły z 2009 roku

NR Z DNIA
Protokół nr 23 22 stycznia 2009
Protokół nr 24 19 lutego 2009
 
Data wprowadzenia informacji 2009-02-02 12:40:27 Informację zaktualizowano 2009-02-25 11:07:04, wprowadzający: Mariusz Rzepkowski
wersja do druku