Biuletyn Informacji Publicznej  Gmina Pabianice  www.pabianice.gmina.pl
Dane
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Organy
Wójt Gminy
Zastępca Wójta Gminy
Przewodniczący Rady
Rada Gminy
Komisje - kadencja 2002 - 2006
Komisje - kadencja 2006 - 2010
Urząd Gminy
° Załatwianie spraw
- Stanowisko d/s działalności gospodarczej
- Stanowisko d/s ochrony środowiska i leśnictwa
- Stanowisko d/s gospodarki gruntami
- Stanowisko d/s wodociągów i kanalizacji
- Stonowisko d/s planowania przestrzennego
- Księgowość Podatkowa
- Stanowisko d/s Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych
° Ewidencje i rejestry
Informacje bieżące
Wybory Samorządowe 2006
Wybory parlamentarne 2007
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2009 r.
Prawo lokalne
Statut Gminy
Statut i Regulaminy Urzędu
Sesje Rady - Kadencja 2002 - 2006
Sesje Rady - Kadencja 2006 - 2010
Uchwały Rady kadencja 2002 - 2006
Uchwały Rady kadencja 2006 - 2010
Zarządzenia Wójta
Podatki i opłaty
Plan Rozwoju Lokalnego
Zagospodarowanie przestrzenne
Gminny Plan Gospodarki Odpadami
Program ochrony środowiska Gminy Pabianice
Regulamin utrzymania czystości
Regulamin Dostarczania Wody i Odprowadzania Ścieków
Decyzje Środowiskowe
***
Jednostki organizacyjne
Jednostki pomocnicze
Budżet
Finanse
Przetargi
Oferty inwestycyjne
Sprawozdania
Oświadczenia za 2002 r.
Oświadczenia za 2003 r.
Oświadczenia za 2004 r.
Oświadczenia za 2005 r.
Oświadczenia za 2006 r.
Oświadczenia za 2007 r.
Oświadczenia za 2008 r.
Wolne stanowiska pracy
Informacje nieudostępnione
Kontrole
Kontrole zewnętrzne
Kontrole wewnętrzne
Serwis
Wyszukiwarka
Instrukcja obsługi
Redakcja
Rejestr zmian
Statystyka odwiedzin
 Urząd Gminy > Załatwianie spraw > Stanowisko d/s Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych strona główna 

Stanowisko d/s Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych
 
Udostępnienie danych ze zbiorów meldunkowych oraz ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych
Wydanie osobie zainteresowanej pełnego odpisu przetworzonych danych dotyczących tej osoby (ze zbiorów meldunkowych oraz ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych)
Udostępnianie spisu wyborców
  • udostępnienie spisu wyborców w wyborach do Sejmu i Senatu
  • udostępnienie spisu wyborców w referendum ogólnokrajowym
  • udostępnienie spisu wyborców w wyborach do Parlamentu Europejskiego
Wpisanie do rejestru wyborców
Udostępnianie rejestru wyborców
Zameldowanie na pobyt czasowy trwający do 3 miesięcy
Zameldowanie na pobyt czasowy trwający ponad 3 miesiące
Zameldowanie na pobyt stały
Wymeldowanie z miejsca pobytu czasowego do 3 miesięcy przed upływem okresu zgłoszonego przy zameldowaniu
Wymeldowanie z miejsca pobytu czasowego ponad 3 miesiące przed upływem okresu zgłoszonego przy zameldowaniu.
Wymeldowanie z miejsca pobytu stałego
Wymeldowanie w trybie decyzji administracyjnej
Zameldowanie w trybie decyzji administracyjnej
Wydanie dowodu osobistego
Zaświadczenie o prawie do głosowania w wyborach



Sprawa: Udostępnienie danych ze zbiorów meldunkowych oraz ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych
Miejsce załatwienia sprawy: Urząd Gminy w Pabianicach, ul. Torowa 21, pokój nr 6, tel. 0-42 213-96-76 wew. 132
Komórka odpowiedzialna: Referat Spraw Obywatelskich i Organizacyjnych
Stanowisko ds. Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych
parter, pok. nr 6
tel.: centrala 042 213 - 96 - 76 wew. 132
godziny urzędowania:
poniedziałek, środa, czwartek, piątek 7:15 - 15:15
wtorek: 8:00 - 16:00
Wymagane dokumenty: Wniosek o udostępnienie danych ze zbiorów meldunkowych, zbioru PESEL oraz ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych.
Załączniki:
- dokument, z którego wynika obowiązek wskazania danych osoby (wezwanie sądowe, postanowienia i decyzje innych organów), jeżeli wnioskodawca taki dokument posiada.
Opłaty: Opłata za udostępnienie jednostkowych danych - 31,00 zł.1)
Termin załatwienia sprawy: bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 7 dni.
Tryb odwoławczy i opłaty: Odwołanie wnosi się do Wojewody Łódzkiego, za pośrednictwem Wójta Gminy Pabianice, w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji odmawiającej udostępnienia.
Uwagi: Sporządzenie wniosku na załączonym formularzu jest obowiązkowe. Dane są udostępniane, jeżeli żądanie wynika wprost z przepisów prawa lub jeżeli wnioskodawca wskaże wiarygodną potrzebę posiadania danych lub załączy stosowny dokument.
1)nie dotyczy podmiotów, o których mowa w art. 44h ust.1 ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz.U. z 2001 r. Nr 87, poz.960, z późn. zm.)



Sprawa: Wydanie osobie zainteresowanej pełnego odpisu przetworzonych danych dotyczących tej osoby (ze zbiorów meldunkowych oraz ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych)
Miejsce załatwienia sprawy: Urząd Gminy w Pabianicach, ul. Torowa 21, pokój nr 6, tel. 0-42 213-96-76 wew. 132
Komórka odpowiedzialna: Referat Spraw Obywatelskich i Organizacyjnych
Stanowisko ds. Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych
parter, pok. nr 6
tel.: centrala 042 213 - 96 - 76 wew. 132
godziny urzędowania:
poniedziałek, środa, czwartek, piątek 7:15 - 15:15
wtorek: 8:00 - 16:00
Wymagane dokumenty: Wniosek o wydanie pełnego odpisu przetworzonych danych dotyczących wnioskodawcy
Opłaty: Opłata skarbowa:
- od zaświadczenia - 17,00 zł
Termin załatwienia sprawy: bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 7 dni.
Tryb odwoławczy i opłaty: Zażalenie wnosi się do Wojewody Łódzkiego, za pośrednictwem Wójta Gminy Pabianice, w terminie 7 dni od dnia otrzymania postanowienia o odmowie wydania zaświadczenia.
Uwagi: Ustalony formularz wniosku nie jest obowiązkowy.
Pełny odpis przetworzonych danych wydaje się w formie zaświadczenia. Zaświadczenie to może mieć formę wydruku z aktualnego programu informatycznego.
Wniesienie opłaty można dokonać w kasie Urzędu Gminy (pokój Nr 14) lub na konto bankowe
Nordea Bank Polska SA 04 1440 1244 00000000 0539 7774



Sprawa: Udostępnianie spisu wyborców
Miejsce załatwienia sprawy: Urząd Gminy w Pabianicach, ul. Torowa 21, pokój nr 6, tel. 0-42 213-96-76 wew. 132
Komórka odpowiedzialna: Referat Spraw Obywatelskich i Organizacyjnych
Stanowisko ds. Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych
parter, pok. nr 6
tel.: centrala 042 213 - 96 - 76 wew. 132
godziny urzędowania:
poniedziałek, środa, czwartek, piątek 7:15 - 15:15
wtorek: 8:00 - 16:00
Wymagane dokumenty:
Opłaty: Opłat nie pobiera się
Termin załatwienia sprawy: Udostępnianie następuje niezwłocznie.
W przypadku wniesienia reklamacji na nieprawidłowości w spisie – wydanie decyzji następuje w ciągu ...* od dnia wniesienia reklamacji.
Tryb odwoławczy i opłaty: Na decyzję w sprawie odmowy uwzględnienia reklamacji lub powodującą skreślenie ze spisu, wnoszący reklamacje lub osoba skreślona ze spisu może wnieść skargę do Sądu Rejonowego w Pabianicach, za pośrednictwem wójta, w terminie ...* od dnia doręczenia decyzji.
Uwagi: Spis udostępnia się do wglądu w miejscu i czasie podanym do publicznej wiadomości przez wójta niezwłocznie po sporządzeniu spisu. Formularz wniosku jest obowiązkowy.
* Terminy:
  • wydania decyzji w sprawie reklamacji:
    2 dni - w wyborach do Sejmu i Senatu
    48 godzin - w wyborach Prezydenta RP
    3 dni - w wyborach do rad gmin, rad powiatów i sejmików województw oraz w wyborach do Parlamentu Europejskiego
    2 dni - w referendum ogólnokrajowym
  • złożenia skargi do sądu:
    2 dni - w wyborach do Sejmu i Senatu
    3 dni - w wyborach prezydenta RP oraz w wyborach do Parlamentu Europejskiego
    3 dni - w wyborach do rad gmin, rad powiatów i sejmików województw
    2 dni - w referendum ogólnokrajowym



Sprawa: Wpisanie do rejestru wyborców
Miejsce załatwienia sprawy: Urząd Gminy w Pabianicach, ul. Torowa 21, pokój nr 6, tel. 0-42 213-96-76 wew. 132
Komórka odpowiedzialna: Referat Spraw Obywatelskich i Organizacyjnych
Stanowisko ds. Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych
parter, pok. nr 6
tel.: centrala 042 213 - 96 - 76 wew. 132
godziny urzędowania:
poniedziałek, środa, czwartek, piątek 7:15 - 15:15
wtorek: 8:00 - 16:00
Wymagane dokumenty:
Opłaty: Opłat nie pobiera się
Termin załatwienia sprawy: 3 dni od dnia złożenia wniosku
Tryb odwoławczy i opłaty: Od decyzji w sprawie odmowy wpisania do rejestru wyborców przysługuje prawo wniesienia skargi do Sądu Rejonowego w Pabianicach, za pośrednictwem wójta, w terminie 3 dni od dnia doręczenia decyzji
Uwagi: Wniosek o wpisanie wyborcy do rejestru wyborców w części A dotyczy obywateli polskich:
  • stale zamieszkałych na obszarze gminy bez zameldowania na pobyt stały,
  • nigdzie niezamieszkałych, stale przebywający na obszarze gminy,
  • zamieszkałych na obszarze gminy pod innym adresem niż adres ich zameldowania na pobyt stały.
Wniosek o wpisanie wyborcy do rejestru wyborców w części B oraz pisemna deklaracja dotyczy obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej niebędących obywatelami polskimi, stale zamieszkałych na obszarze gminy i uprawnionych na podstawie i w zakresie określonych w ustawach do korzystania z praw wyborczych w Rzeczypospolitej Polskiej.

Formularze wniosków i deklaracji są obowiązkowe.



Sprawa: Udostępnianie rejestru wyborców
Miejsce załatwienia sprawy: Urząd Gminy w Pabianicach, ul. Torowa 21, pokój nr 6, tel. 0-42 213-96-76 wew. 132
Komórka odpowiedzialna: Referat Spraw Obywatelskich i Organizacyjnych
Stanowisko ds. Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych
parter, pok. nr 6
tel.: centrala 042 213 - 96 - 76 wew. 132
godziny urzędowania:
poniedziałek, środa, czwartek, piątek 7:15 - 15:15
wtorek: 8:00 - 16:00
Wymagane dokumenty: Wniosek o udostępnienie rejestru wyborców
Opłaty: Opłat nie pobiera się
Termin załatwienia sprawy: Udostępnienie rejestru wyborców następuje niezwłocznie. W przypadku wniesienia reklamacji na nieprawidłowości w rejestrze wyborców - wydanie decyzji następuje w ciągu 3 dni od dnia wniesienia reklamacji.
Tryb odwoławczy i opłaty: Na decyzję w sprawie odmowy uwzględnienia reklamacji lub powodującą skreślenie z rejestru, wnoszący reklamacje lub osoba skreślona z rejestru może wnieść skargę do Sądu Rejonowego w Pabianicach, za pośrednictwem wójta, w terminie 3 dni od dnia doręczenia decyzji.
Uwagi: Formularz wniosku jest obowiązkowy.



Sprawa: Zameldowanie na pobyt czasowy trwający do 3 miesięcy
Miejsce załatwienia sprawy: Urząd Gminy w Pabianicach, ul. Torowa 21, pokój nr 6, tel. 0-42 213-96-76 wew. 132
Komórka odpowiedzialna: Referat Spraw Obywatelskich i Organizacyjnych
Stanowisko ds. Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych
parter, pok. nr 6
tel.: centrala 042 213 - 96 - 76 wew. 132
godziny urzędowania:
poniedziałek, środa, czwartek, piątek 7:15 - 15:15
wtorek: 8:00 - 16:00
Wymagane dokumenty: Zameldowania dokonuje się ustnie, w obecności właściciela lub najemcy lokalu Do wglądu:
  • dokument stwierdzający tożsamość lub inny dokument pozwalający na ustalenie tożsamości (osoba niepełnoletnia - skrócony odpis aktu urodzenia)
  • książeczka wojskowa lub potwierdzenie zgłoszenia do rejestracji przedpoborowych (dotyczy osób podlegających powszechnemu obowiązkowi obrony)
Opłaty: Opłat nie pobiera się
Termin załatwienia sprawy: Niezwłocznie - "od ręki". W przypadku nie spełnienia przesłanek do zameldowania - do 1 miesiąca, a w sprawach szczególnie skomplikowanych - do 2 miesięcy.
Tryb odwoławczy i opłaty: Odwołanie wnosi się do Wojewody Łódzkiego, za pośrednictwem Wójta Gminy Pabianice, w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji o odmowie zameldowania. Opłat nie pobiera się.
Uwagi: Zwalnia się od obowiązku zameldowania na pobyt czasowy dzieci do lat 7, na okres nie przekraczający 3 miesięcy.
Osoba, która się zameldowała otrzymuje potwierdzenie zameldowania, ważne do czasu upływu terminu zameldowania.



Sprawa: Zameldowanie na pobyt czasowy trwający ponad 3 miesiące
Miejsce załatwienia sprawy: Urząd Gminy w Pabianicach, ul. Torowa 21, pokój nr 6, tel. 0-42 213-96-76 wew. 132
Komórka odpowiedzialna: Referat Spraw Obywatelskich i Organizacyjnych
Stanowisko ds. Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych
parter, pok. nr 6
tel.: centrala 042 213 - 96 - 76 wew. 132
godziny urzędowania:
poniedziałek, środa, czwartek, piątek 7:15 - 15:15
wtorek: 8:00 - 16:00
Wymagane dokumenty: Wypełniony formularz meldunkowy:
Zgłoszenie pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące, potwierdzony przez wynajmującego, najemcę, osobę, której przysługuje spółdzielcze prawo do lokalu lub właściciela lokalu
Do wglądu:
  • dowód osobisty lub inny dokument pozwalający na ustalenie tożsamości (osoba niepełnoletnia - skrócony odpis aktu urodzenia)
  • książeczka wojskowa lub potwierdzenie zgłoszenia do rejestracji przedpoborowych (dotyczy osób podlegających powszechnemu obowiązkowi obrony)
Opłaty: Opłat nie pobiera się
Termin załatwienia sprawy: Niezwłocznie - "od ręki". W przypadku nie spełnienia przesłanek do zameldowania - do 1 miesiąca, a w sprawach szczególnie skomplikowanych - do 2 miesięcy.
Tryb odwoławczy i opłaty: Odwołanie wnosi się do Wojewody Łódzkiego, za pośrednictwem Wójta Gminy Pabianice, w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji o odmowie zameldowania. Opłat nie pobiera się.
Uwagi: Formularz zgłoszenia meldunkowego jest obowiązkowy.
Osoba, która się zameldowała otrzymuje potwierdzenie zameldowania, ważne do czasu upływu terminu zameldowania.



Sprawa: Zameldowanie na pobyt stały
Miejsce załatwienia sprawy: Urząd Gminy w Pabianicach, ul. Torowa 21, pokój nr 6, tel. 0-42 213-96-76 wew. 132
Komórka odpowiedzialna: Referat Spraw Obywatelskich i Organizacyjnych
Stanowisko ds. Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych
parter, pok. nr 6
tel.: centrala 042 213 - 96 - 76 wew. 132
godziny urzędowania:
poniedziałek, środa, czwartek, piątek 7:15 - 15:15
wtorek: 8:00 - 16:00
Wymagane dokumenty:
  1. Wypełniony formularz meldunkowy Zgłoszenie pobytu stałego potwierdzony przez wynajmującego, najemcę, osobę, której przysługuje spółdzielcze prawo do lokalu lub właściciela lokalu
  2. Zaświadczenie o wymeldowaniu się z poprzedniego miejsca pobytu stałego
Do wglądu:
  • dowód osobisty lub inny dokument pozwalający na ustalenie tożsamości (osoba niepełnoletnia - odpis skrócony aktu urodzenia)
  • książeczka wojskowa lub potwierdzenie zgłoszenia do rejestracji przedpoborowych (dotyczy osób podlegających powszechnemu obowiązkowi obrony)
Opłaty: Opłat nie pobiera się
Termin załatwienia sprawy: Niezwłocznie - "od ręki". W przypadku nie spełnienia przesłanek do zameldowania - do 1 miesiąca, a w sprawach szczególnie skomplikowanych - do 2 miesięcy.
Tryb odwoławczy i opłaty: Odwołanie wnosi się do Wojewody Łódzkiego, za pośrednictwem Wójta Gminy Pabianice, w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji o odmowie zameldowania.
Uwagi: Formularz zgłoszenia meldunkowego jest obowiązkowy.
Osoba, która się zameldowała na pobyt stały otrzymuje potwierdzenie zameldowania, ważne przez okres 2 miesięcy od dnia wystawienia



Sprawa: Wymeldowanie z miejsca pobytu czasowego do 3 miesięcy przed upływem okresu zgłoszonego przy zameldowaniu
Miejsce załatwienia sprawy: Urząd Gminy w Pabianicach, ul. Torowa 21, pokój nr 6, tel. 0-42 213-96-76 wew. 132
Komórka odpowiedzialna: Referat Spraw Obywatelskich i Organizacyjnych
Stanowisko ds. Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych
parter, pok. nr 6
tel.: centrala 042 213 - 96 - 76 wew. 132
godziny urzędowania:
poniedziałek, środa, czwartek, piątek 7:15 - 15:15
wtorek: 8:00 - 16:00
Wymagane dokumenty: Wymeldowania dokonuje się ustnie. Do wglądu:
  • dowód osobisty lub inny dokument pozwalający na ustalenie tożsamości (osoba niepełnoletnia - odpis skrócony aktu urodzenia)
  • książeczka wojskowa lub potwierdzenie zgłoszenia do rejestracji przedpoborowych (dotyczy osób podlegających powszechnemu obowiązkowi obrony)
Opłaty: Opłat nie pobiera się
Termin załatwienia sprawy: Niezwłocznie - "od ręki".
Tryb odwoławczy i opłaty: Nie ma zastosowania.
Uwagi: -



Sprawa: Wymeldowanie z miejsca pobytu czasowego do 3 miesięcy przed upływem okresu zgłoszonego przy zameldowaniu
Miejsce załatwienia sprawy: Urząd Gminy w Pabianicach, ul. Torowa 21, pokój nr 6, tel. 0-42 213-96-76 wew. 132
Komórka odpowiedzialna: Referat Spraw Obywatelskich i Organizacyjnych
Stanowisko ds. Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych
parter, pok. nr 6
tel.: centrala 042 213 - 96 - 76 wew. 132
godziny urzędowania:
poniedziałek, środa, czwartek, piątek 7:15 - 15:15
wtorek: 8:00 - 16:00
Wymagane dokumenty: Wypełniony formularz meldunkowy:
Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego ponad 3 miesiące.Do wglądu:
  • dowód osobisty lub inny dokument pozwalający na ustalenie tożsamości (osoba niepełnoletnia - odpis skrócony aktu urodzenia)
  • książeczka wojskowa lub potwierdzenie zgłoszenia do rejestracji przedpoborowych (dotyczy osób podlegających powszechnemu obowiązkowi obrony)
Opłaty: Opłat nie pobiera się
Termin załatwienia sprawy: Niezwłocznie - "od ręki".
Tryb odwoławczy i opłaty: Nie ma zastosowania.
Uwagi: Formularz wniosku jest obowiązkowy.
Osoba otrzymuje zaświadczenia stwierdzające dopełnienie obowiązku wymeldowania się.



Sprawa: Wymeldowanie z miejsca pobytu stałego
Miejsce załatwienia sprawy: Urząd Gminy w Pabianicach, ul. Torowa 21, pokój nr 6, tel. 0-42 213-96-76 wew. 132
Komórka odpowiedzialna: Referat Spraw Obywatelskich i Organizacyjnych
Stanowisko ds. Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych
parter, pok. nr 6
tel.: centrala 042 213 - 96 - 76 wew. 132
godziny urzędowania:
poniedziałek, środa, czwartek, piątek 7:15 - 15:15
wtorek: 8:00 - 16:00
Wymagane dokumenty: Wypełniony formularz meldunkowy:
Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego.
Do wglądu:
  • dowód osobisty lub inny dokument pozwalający na ustalenie tożsamości (osoba niepełnoletnia - odpis skrócony aktu urodzenia)
  • książeczka wojskowa lub potwierdzenie zgłoszenia do rejestracji przedpoborowych (dotyczy osób podlegających powszechnemu obowiązkowi obrony)
Opłaty: Opłat nie pobiera się
Termin załatwienia sprawy: Niezwłocznie - "od ręki".
Tryb odwoławczy i opłaty: Nie ma zastosowania.
Uwagi: Formularz wniosku jest obowiązkowy.
Osoba otrzymuje zaświadczenia stwierdzające dopełnienie obowiązku wymeldowania się.



Sprawa: Wymeldowanie w trybie decyzji administracyjnej
Miejsce załatwienia sprawy: Urząd Gminy w Pabianicach, ul. Torowa 21, pokój nr 6, tel. 0-42 213-96-76 wew. 132
Komórka odpowiedzialna: Referat Spraw Obywatelskich i Organizacyjnych
Stanowisko ds. Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych
parter, pok. nr 6
tel.: centrala 042 213 - 96 - 76 wew. 132
godziny urzędowania:
poniedziałek, środa, czwartek, piątek 7:15 - 15:15
wtorek: 8:00 - 16:00
Wymagane dokumenty: Wniosek o wymeldowanie z miejsca pobytu stałego
Do wniosku należy dołączyć dokumenty potwierdzające okoliczności przedstawione w uzasadnieniu wniosku (jeżeli są w posiadaniu wnioskodawcy)
Opłaty: Opłata skarbowa: - od decyzji - 10 zł
Termin załatwienia sprawy: Do 1 miesiąca, a w sprawach szczególnie skomplikowanych do 2 miesięcy
Tryb odwoławczy i opłaty: Odwołanie wnosi się Wojewody Łódzkiego, za pośrednictwem Wójta Gminy Pabianice, w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji.
Uwagi: Ustalony formularz wniosku nie jest obowiązkowy.
Wniesienie opłaty można dokonać w kasie Urzędu Gminy (pokój Nr 14) lub na konto bankowe
Nordea Bank Polska SA
04 1440 1244 0000 0000 0539 7774



Sprawa: Zameldowanie w trybie decyzji administracyjnej
Miejsce załatwienia sprawy: Urząd Gminy w Pabianicach, ul. Torowa 21, pokój nr 6, tel. 0-42 213-96-76 wew. 132
Komórka odpowiedzialna: Referat Spraw Obywatelskich i Organizacyjnych
Stanowisko ds. Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych
parter, pok. nr 6
tel.: centrala 042 213 - 96 - 76 wew. 132
godziny urzędowania:
poniedziałek, środa, czwartek, piątek 7:15 - 15:15
wtorek: 8:00 - 16:00
Wymagane dokumenty: Wniosek o zameldowanie na pobyt stały
Formularz meldunkowy:Zgłoszenie pobytu stałego
Do wniosku należy dołączyć dokumenty potwierdzające okoliczności przedstawione w uzasadnieniu wniosku (jeżeli są w posiadaniu wnioskodawcy)
Opłaty: Opłata skarbowa: - od decyzji - 10 zł
Termin załatwienia sprawy: Do 1 miesiąca, a w sprawach szczególnie skomplikowanych do 2 miesięcy
Tryb odwoławczy i opłaty: Odwołanie wnosi się Wojewody Łódzkiego, za pośrednictwem Wójta Gminy Pabianice, w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji.
Uwagi: Ustalony formularz wniosku nie jest obowiązkowy, natomiast formularz meldunkowy jest obowiązkowy.
Wniesienie opłaty można dokonać w kasie Urzędu Gminy (pokój Nr 14) lub na konto bankowe
Nordea Bank Polska SA
04 1440 1244 0000 0000 0539 7774



Sprawa: Wydanie dowodu osobistego
Miejsce załatwienia sprawy: Urząd Gminy w Pabianicach, ul. Torowa 21, pokój nr 6, tel. 0-42 213-96-76 wew. 132
Komórka odpowiedzialna: Referat Spraw Obywatelskich i Organizacyjnych
Stanowisko ds. Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych
parter, pok. nr 6
tel.: centrala 042 213 - 96 - 76 wew. 132
godziny urzędowania:
poniedziałek, środa, czwartek, piątek 7:15 - 15:15
wtorek: 8:00 - 16:00
Wymagane dokumenty: Wniosek o wydanie dowodu osobistego
Załączniki:
  • dwie aktualne, wyraźne fotografie o wym. 35 x 45 mm,
  • odpis skrócony aktu urodzenia - w przypadku osób, które nie wstąpiły w związek małżeński
  • odpis skrócony aktu małżeństwa wraz z adnotacją o aktualnie używanym nazwisku
  • dowód uiszczenia opłaty za wydanie dowodu osobistego
Opłaty: Opłata za wydanie dowodu osobistego - 30,00 zł.
Termin załatwienia sprawy: Do 1 miesiąca.
Tryb odwoławczy i opłaty: Odwołanie wnosi się do Wojewody Łódzkiego, za pośrednictwem Wójta Gminy Pabianice, w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji odmawiającej wydania dowodu osobistego.
Uwagi: Formularz wniosku jest obowiązkowy.
Złożenie wniosku o wydanie dowodu osobistego oraz odbiór dowodu osobistego wymaga osobistego stawiennictwa wnioskodawcy.
Osoba małoletnia składa wniosek i odbiera dowód osobisty w obecności jej przedstawiciela ustawowego lub opiekuna prawnego.
Wniesienie opłaty można dokonać w kasie Urzędu Gminy (pokój Nr 14) lub na konto bankowe
Nordea Bank Polska SA
04 1440 1244 0000 0000 0539 7774



Sprawa: Zaświadczenie o prawie do głosowania w wyborach
Miejsce załatwienia sprawy: Urząd Gminy w Pabianicach, ul. Torowa 21, pokój nr 6, tel. 0-42 213-96-76 wew. 132
Komórka odpowiedzialna: Referat Spraw Obywatelskich i Organizacyjnych
Stanowisko ds. Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych
parter, pok. nr 6
tel.: centrala 042 213 - 96 - 76 wew. 132
godziny urzędowania:
poniedziałek, środa, czwartek, piątek 7:15 - 15:15
wtorek: 8:00 - 16:00
Wymagane dokumenty: Wniosek o wydanie zaświadczenia o prawie do głosowania
Opłaty: Opłat nie pobiera się.
Termin załatwienia sprawy: Niezwłocznie
Tryb odwoławczy: Na postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia przysługuje zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łodzi w ciągu 7 dni od dnia otrzymania postanowienia. Opłat nie pobiera się.
Uwagi: Zaświadczenie wydaje się na żądanie wyborcy zmieniającego miejsce pobytu przed dniem wyborów. Zaświadczenia wydaje się do chwili przekazania spisu wyborców przewodniczącemu właściwej obwodowej komisji wyborczej. Odbiór zaświadczenia - osobiście albo przez upoważnioną pisemnie osobę, jeżeli w upoważnieniu wskazano PESEL wyborcy. Formularz wniosku nie jest obowiązkowy.


 
Data wprowadzenia informacji 2008-04-11 22:39:32 Informację zaktualizowano 2009-03-19 14:26:31, wprowadzający: Mariusz Rzepkowski, autor: Anna Chodasewicz

Zobacz:
 Stanowisko d/s działalności gospodarczej .  Stanowisko d/s ochrony środowiska i leśnictwa .  Stanowisko d/s gospodarki gruntami .  Stanowisko d/s wodociągów i kanalizacji .  Stonowisko d/s planowania przestrzennego .  Księgowość Podatkowa .  Stanowisko d/s Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych . 
wersja do druku