Biuletyn Informacji Publicznej  Gmina Pabianice  www.pabianice.gmina.pl
Dane
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Organy
Wójt Gminy
Zastępca Wójta Gminy
Przewodniczący Rady
Rada Gminy
Komisje - kadencja 2002 - 2006
Komisje - kadencja 2006 - 2010
Urząd Gminy
Informacje bieżące
Wybory Samorządowe 2006
Wybory parlamentarne 2007
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2009 r.
Prawo lokalne
Statut Gminy
Statut i Regulaminy Urzędu
Sesje Rady - Kadencja 2002 - 2006
Sesje Rady - Kadencja 2006 - 2010
Uchwały Rady kadencja 2002 - 2006
Uchwały Rady kadencja 2006 - 2010
Zarządzenia Wójta
Podatki i opłaty
Plan Rozwoju Lokalnego
Zagospodarowanie przestrzenne
Gminny Plan Gospodarki Odpadami
Program ochrony środowiska Gminy Pabianice
Regulamin utrzymania czystości
Regulamin Dostarczania Wody i Odprowadzania Ścieków
Decyzje Środowiskowe
***
Jednostki organizacyjne
Jednostki pomocnicze
Budżet
Finanse
Przetargi
° archiwum 2004 r.
° archiwum 2005 r.
° archiwum 2006 r.
° archiwum 2007 r.
Oferty inwestycyjne
Sprawozdania
Oświadczenia za 2002 r.
Oświadczenia za 2003 r.
Oświadczenia za 2004 r.
Oświadczenia za 2005 r.
Oświadczenia za 2006 r.
Oświadczenia za 2007 r.
Oświadczenia za 2008 r.
Wolne stanowiska pracy
Informacje nieudostępnione
Kontrole
Kontrole zewnętrzne
Kontrole wewnętrzne
Serwis
Wyszukiwarka
Instrukcja obsługi
Redakcja
Rejestr zmian
Statystyka odwiedzin
 Przetargi > archiwum 2006 r. strona główna 

archiwum 2006 r.
 
numer sprawy 7020-4/06

OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY

na przedmiot zamówienia: Rozbudowa sieci wodociągowej w Rydzynach do działki nr. 61/2.
Postępowanie o udzielenie ww. zamówienia publicznego prowadzone było w trybie:

przetargu nieograniczonego poniżej 60 000 EURO

Zamawiający wybrał ofertę złożoną przez:
Zakład Instalacyjno – Budowlany Krzysztofa Jarmakowskiego Pabianice ul. Moniuszki 118/120 m 48

z ceną ofertową: 43 600.00 zł. (brutto)

Oferta ta przedstawiała najniższą cenę i została uznana za najkorzystniejszą dla zamawiającego.

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2004 r. Nr. 19 poz. 177 z p. zm.)
Pabianice dnia 27.10.2006 r .
 
Data wprowadzenia informacji 2006-11-01 10:49:16 Informację zaktualizowano 2007-02-08 13:01:08, wprowadzający: Anna Chodasewicz
 

Gmina Pabianice

z siedzibą w Pabianicach ul. Torowa 21
ogłasza przetarg nieograniczony poniżej 60 000 EURO
na wykonanie: rozbudowy sieci wodociągowej w Rydzynach do działki nr. 61/2 Rurociągi ciśnieniowe z rur PVC o średnicy 110 mm długości 325 m. Zasuwy żeliwne o śr. 100mm - 3 kpl. . Hydranty pożarowe -3 kpl.
  1. Oferty w zamkniętych kopertach można składać pisemnie w terminie do 27.10.2006 r godz 11:00 w sekretariacie Urzędu Gminy Pabianice ul. Torowa 21.
  2. W ofercie należy podać:
    - cenę bez podatku od towarów i usług (VAT)
    - cenę brutto (w tym podatek VAT)
    - termin wykonania tej inwestycji
  3. Warunkiem udziału w postępowaniu jest dołączenie do oferty:
    - oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 24 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. Ust. Nr.19 poz. 177.)
    - kosztorysu ofertowego
    - pozostałe dokumenty zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia W przypadku nie spełnienie warunków oferent będzie wykluczony przez komisję przetargową
  4. Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany będzie w oparciu o następujące kryteria:
    cena 70%
    jakość wykonania 30%
  5. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej i częściowej
  6. Zamawiający zapewni na własny koszt pełną obsługę geodezyjną w zakresie wytyczenia, pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej.
  7. Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy pokój 17.
  8. Zamawiający ustalił końcowy termin wykonania inwestycji do 30 listopada 2006 r.
  9. Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Gminy dnia 27.10.2006r. o godz 12 00 sala nr. 31
  10. Termin związania ofertą jest do 27.11.2006 r.
  11. Strona internetowa na której zamieszczono specyfikację istotnych warunków zamówienia: www.bip.pabianice.gmina.pl
 
Data wprowadzenia informacji 2006-10-19 21:29:54 Informację zaktualizowano 2007-02-08 13:09:51, wprowadzający: Anna Chodasewicz
 
numer sprawy: ZP 341/14/06
OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY
na przedmiot zamówienia: Bankowa obsługa budżetu Gminy Pabianice oraz jej jednostek organizacyjnych w latach 2006-2010.

Postępowanie o udzielenie ww. zamówienia publicznego prowadzone było w trybie:

przetargu nieograniczonego poniżej 60 000 EURO

Zamawiający wybrał ofertę złożoną przez : Nordea Bank Polska S.A. Centrala ul. Kielecka 2 81-303 Gdynia. tel. 6691111 fax 6691110 - ocena punktowa złożonych ofert z załączniku nr. 1 do ogłoszenia.

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień publicznych ( Dz. U. Nr. 19 poz. 177 z późn. zm.)
Pabianice dnia 03.10.2006 r.
 Załącznik nr 1
Data wprowadzenia informacji 2006-10-03 23:02:55 Informację zaktualizowano 2007-02-08 13:10:09, wprowadzający: Anna Chodasewicz
 

Ogłoszenie o zawarciu umowy

Określenie przedmiotu zamówienia:

utwardzenie istniejącej nawierzchni z destruktu dywanikiem asfaltowym grubości 4 cm na drodze gminnej Konin – Porszewice - pow. 2.5002

Uzasadnienie wyboru wykonawcy(ów):

Oferta ta przedstawiała najniższą cenę i została uznana za najkorzystniejszą dla zamawiającego.

Nazwa i adres Wykonawcy

WŁODAN Spółka Jawna
Porszewice 31
95-200 Pabianice
 
Data wprowadzenia informacji 2006-09-25 22:40:56 Informację zaktualizowano 2008-07-02 10:29:54, wprowadzający: Mariusz Rzepkowski
 

Ogłoszenie o zawarciu umowy

Określenie przedmiotu zamówienia:

utwardzenie istniejącej nawierzchni z destruktu poprzez położenie dywanika asfaltowego gr. 4 cm na drodze gminnej Terenin – Pawlikowice – pow. 5.720 m2

Uzasadnienie wyboru wykonawcy(ów):

Oferta ta przedstawiała najniższą cenę i została uznana za najkorzystniejszą dla zamawiającego.

Nazwa i adres Wykonawcy

WŁODAN Spółka Jawna
Porszewice 31
95-200 Pabianice
 
Data wprowadzenia informacji 2006-09-25 22:27:35 Informację zaktualizowano 2008-07-02 10:29:37, wprowadzający: Mariusz Rzepkowski
 
ZP.341/14/06

Wyjaśnienia w sprawie przetargu na obsługę bankową

Z uwagi na zainteresowanie Państwa w/w przetargiem postanowiliśmy udzielić informacji na postawione pytania
  1. Średnie roczne saldo na rachunku Gminy Pabianice obecnie wynosi około 4.355.000 zł, Będzie ono ulegało zmianie w kolejnych latach gdy zostanie zagospodarowana i wydatkowana nadwyżka budżetowa . Trudno określić jakiego rzędu mogą być to kwoty, Ponieważ zagospodarowanie i wydatkowanie nadwyżki zależeć będzie od Rady Gminy. Można założyć że średnie roczne saldo na rachunku podstawowym nie będzie niższe niż 1.000.000zł. Na rachunku jednostki Urzędu Gminy obecnie średnie saldo na rachunku wynosi około 202.000 zł i będzie ono prawdopodobnie się nie zmieniać.
    Na rachunku pomocniczym gminy GFOŚ średnie saldo w roku obecnie wynosi około 1.000.000zł. W przyszłych latach może ulec zmianie do kwoty 500.000 zł.
    Na pozostałych rachunkach pomocniczych gminy przewidywane średnie saldo to kwota około 27.000 zł.
  2. Jednostki organizacyjne podległe Gminie Pabianice ( 7 jednostek) otrzymują środki z budżetu gminy Pabianice w okresach miesięcznych w wysokości 1/12 przyznanych budżetów w drugiej połowie miesiąca. Pod koniec miesiąca w 75% są wydatkowane . Kwota przekazanych środków podległym jednostką obecnie w stosunku miesięcznym wynosi około 500.000 zł.
  3. Wydawanie codziennie wyciągów bankowych wraz z dokumentami źródłowymi dla pracownika gminy ze wszystkich rachunków dotyczących Zamawiającego.
  4. Wydawanie w oddziale banku dla pracownika Zamawiającego oddzielnych wyciągów bankowych dla każdego rachunku Zamawiającego z zestawieniem transakcji z danego dnia.
  5. Wydawanie w oddziale banku dla pracownika Zamawiającego wyciągów bankowych ze wszystkich rachunków Zamawiającego bez rachunków jednostek organizacyjnych.
  6. Zamawiający nie dopuszcza aby dokumenty źródłowe wydawane były w ciągu dwóch dni roboczych od daty wydania wyciągu.
  7. Zamawiający dopuszcza możliwość aby wyciągi były drukowane wg własnych potrzeb w systemie Home Bankingowym dostarczonym przez wykonawcę i nie musiały by być wydawane dodatkowo w oddziale banku przez Wykonawcę.
  8. Przewidywana liczba przelewów wychodzących w skali roku:
    • z rachunku budżetu Gminy –460
    • z rachunku jednostki Urzędu Gminy –1.560
    • z rachunku jednostki GOPS- 3.180
    • z rachunku jednostki Szkoła Podstawowa w Petrykozach- 480
    • z rachunku jednostki szkoła Podstawowa w Bychlewie- 840
    • z rachunku jednostki Szkoła Podstawowa w Pawlikowicach- 560
    • z rachunku jednostki Zespół Szkolno Przedszkolny w Piątkowisku –600
    • z rachunku jednostki Gimnazjum w Piątkowisku-900
    • z rachunku jednostki Biblioteka – 150
  9. Zamawiający nie ma możliwości przewidzenia liczby przelewów wychodzących w skali roku w ujęciu papierowym i elektronicznym.
  10. Liczba przelewów przychodzących w skali roku : 3.900 szt.
  11. Zamawiający nie ma możliwości przewidzenia liczby przelewów przychodzących w skali roku w ujęciu papierowym i elektronicznym.
  12. Zamawiający nie ma możliwości przewidzenia liczby przelewów wychodzących w skali roku w ujęciu papierowym i elektronicznym.
  13. Zamawiający generalnie nie przewiduje realizacji przelewów wychodzących za pomocą systemu SORBNET.
W załączniu zamieszczamy również do pobrania sprawozdanie RB-NDS o nadwyżce/deficycie jednostki samorządu terytorialnego za II kwartał 2006 r.
 
Data wprowadzenia informacji 2006-09-22 12:46:23 Informację zaktualizowano 2008-07-02 10:29:19, wprowadzający: Mariusz Rzepkowski
 
PRZETARG OBSŁUGA BANKOWA PONIŻEJ

60.000 EURO

GŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
ZP.341/14/06

I. Zamawiający
I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego.
Gmina Pabianice
Adres: 95-200 Pabianice, ul Torowa 21
Telefon: (042)-213- 96-60, fax (042)-213-96-60
Adres poczty elektronicznej : gmina@pabianice.gmina.pl
Adres strony internetowej: www.bip.pabianice.gmina.pl
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów: Maria Nowicka , tel. (042)-213-96-60


I.2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje – taki jak w pkt.I

I.3) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia –pkt.I.1

I.4)Adres , pod który należy przesłać oferty – taki jak w punkcie I.1



II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA.
1. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego o kwocie do 60.000 euro, na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami) zwanej dalej Ustawą.

III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA. Przedmiotem zamówienia jest wybór banku prowadzącego kompleksową obsługę bankową budżetu Gminy Pabianice i jej jednostek organizacyjnych. Wspólny Słownik zamówień – CPV – 66.10.00.00 – Usługi pośrednictwa finansowego, z wyjątkiem inwestycji bankowych, usług ubezpieczeniowych oraz usług emerytalnych; 66.13.00.00 – Usługi depozytowe; 66.13.00.00 – Usługi udzielania kredytu CPC – kategoria 6

IV. TERMIN I WARUNKI WYKONANIA ZAMÓWIENIA.
1. Termin wykonania zamówienia to okres od 1.11.2006 r do 31.10.2010 r.
2. Siedziba lub oddział banku znajduje się na terenie miasta Pabianic.

V. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,EKONOMICZNYM,FINANSOWYM I TECHNICZNYM
1. Wykonawcy składający ofertę muszą spełnić warunki określone w SIWZ, jak i określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1i 2 ustawy.
2. Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny , czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne , finansowe i techniczne –określa je Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia .

VI. KRYTERIA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
1. Kryteria oceny ofert
l.p.Opis kryteriów ocenyWaga
1.Oprocentowanie rachunków gminy i jednostek organizacyjnych określone w oparciu o notowanie stawki WIBID 1M obowiązującej na dzień 11.09.06 r. (w procentach) 10%
2.Oprocentowanie lokat krótkoterminowych określone w oparciu o notowanie stawki WIBID 1M obowiązującej na dzień 11. 09. 2006 r (w procentach) 10%
3.Oprocentowanie lokat typu overnight określone w oparciu o notowane stawki WIBID 1M obowiązującej na dzień 11.09.2006 r.(w procentach)5%
4.Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym ustalone w oparciu o notowanie stawki WIBOR 1M obowiązującej na dzień 11.09.2006 r., (w procentach)20%
5.Prowizja bankowa pobierana od kwoty udzielonego kredytu w rachunku bieżącym (w procentach)10%
6.Opłata za prowadzenie rachunków Urzędu Gminy (w zł / miesięcznie za jeden rachunek)10%
7.Opłata za prowadzenie rachunków pozostałych jednostek organizacyjnych Gminy Pabianice (w zł / miesięcznie za jeden rachunek)15 %
8.Jednorazowa opłata za instalację systemu Home Banking i przeszkolenie pracowników (w zł)5%
9.Opłata abonamentowa za korzystanie z systemu Home Banking (w zł/miesięcznie)10%
10.Opłata za wydanie książeczki czekowej (w zł. za 1 szt.)2%
11.Opłata za wydanie opinii (w zł. za 1 szt.)2%
12.Opłata za wydanie oświadczenia (w zł. za 1 szt.) 1%
2. Reguły obliczania ocen i ilość punktów znajdują się w SIWZ
3. Termin składania ofert: do dnia 25 września 2006 r., godz. 12:00, pokój Nr 1- sekretariat Urzędu Gminy.
4. Termin związania ofertą - 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
5. Data , godzina i miejsce otwarcia ofert-dnia 25 września 2006 r., godzina 12:30, miejsce pokój Nr 8 Urzędu Gminy Pabianice.

VII. Inne informacje
1. Zamawiający nie zamierza stosować aukcji elektronicznej.
2. Data ogłoszenia ....................
3. Załączone dokumenty
a) Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
b) Formularz ofertowy
c) Oświadczenie o spełnienie warunków
d) Wykaz wykonanych usług
 Specyfikacja istotnych warunków zamówienia oraz załączniki.
Data wprowadzenia informacji 2006-09-12 14:46:24 Informację zaktualizowano 2008-07-02 10:29:04, wprowadzający: Mariusz Rzepkowski
 
Numer sprawy: 7041 – 7/06
Ogłoszenie o wyborze oferty
na przedmiot zamówienia: Utwardzenie istniejącej nawierzchni z destruktu dywanikiem asfaltowym gr. 4 cm na drodze gminnej Konin – Porszewice – pow. 2.500 m2
Postępowanie o udzielenie ww zamówienia publicznego prowadzone było w trybie:

przetargu nieograniczonego.

Zamawiający wybrał ofertę złożoną przez:

"Włodan" Andrzej Włodarczyk, Cecylia Włodarczyk , Spółka Jawna Porszewice 31 95 – 200 Pabianice

z ceną ofertową: 63 777,57 zł. brutto
Pabianice, dnia 7 września 2006.r.
Otrzymują:

1. „WŁODAN” Spółka Jawna
Andrzej Włodarczyk Cecylia Włodarczyk
Porszewice 31
95 – 200 Pabianice
 
Data wprowadzenia informacji 2006-09-07 17:44:45 Informację zaktualizowano 2008-07-02 10:28:51, wprowadzający: Mariusz Rzepkowski
 
Numer sprawy: 7041 – 6/06
Ogłoszenie o wyborze oferty
na przedmiot zamówienia: Utwardzenie istniejącej nawierzchni z destruktu dywanikiem asfaltowym gr. 4 cm na drodze gminnej Terenin – Pawlikowice – pow. 5.720 m2
Postępowanie o udzielenie ww zamówienia publicznego prowadzone było w trybie:
przetargu nieograniczonego.

Zamawiający wybrał ofertę złożoną przez: "Włodan" Andrzej Włodarczyk, Cecylia Włodarczyk , Spółka Jawna Porszewice 31 95 – 200 Pabianice

z ceną ofertową: 148 777,76 zł. brutto
Pabianice, dnia 7 września 2006.r.
Otrzymują:

1. „WŁODAN” Spółka Jawna
Andrzej Włodarczyk Cecylia Włodarczyk
Porszewice 31
95 – 200 Pabianice
 
Data wprowadzenia informacji 2006-09-07 17:41:06 Informację zaktualizowano 2008-07-02 10:28:36, wprowadzający: Mariusz Rzepkowski
 
numer sprawy 7020-3/06

Ogłoszenie o wyborze oferty

na przedmiot zamówienia: Rozbudowa sieci wodociągowej w Piątkowisku ul. Tytanowa
Postępowanie o udzielenie ww. zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego
Zamawiający wybrał ofertę złożoną przez:

Zakład Instalacyjno Budowalny Krzysztofa Jarmakowskiego
Pabianice, ul. Moniuszki 118/120 m 48
z ceną ofertową 75328,00 (brutto)
Oferta ta przedstawiała najniższą cenę i została uznana za najkorzystniejszą dla zamawiającego
Od niniejszczej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. Nr. 19, poz. 177 z p.zm.)
Pabianice dnia 5.09.2006 r.
 
Data wprowadzenia informacji 2006-09-06 09:20:49 Informację zaktualizowano 2008-07-02 10:28:20, wprowadzający: Mariusz Rzepkowski
 

Gmina Pabianice

z siedzibą w Pabianicach ul. Torowa 21

ogłasza przetarg nieograniczony poniżej 60 000 EURO
na wykonanie : utwardzenie istniejącej nawierzchni z destruktu poprzez położenie dywanika asfaltowego gr. 4 cm na drodze gminnej Terenin – Pawlikowice – pow. 5.720 m2
  1. Oferty w zamkniętych kopertach można składać pisemnie w terminie do 07.09.2006 r godz 11:00 w sekretariacie Urzędu Gminy Pabianice ul. Torowa 21.
  2. W ofercie należy podać:
    - cenę bez podatku od towarów i usług (VAT)
    - cenę brutto (w tym podatek VAT)
    - termin wykonania tej inwestycji
  3. Warunkiem udziału w postępowaniu jest dołączenie do oferty:
    - oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 24 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. Ust. Nr.19 poz. 177.)
    - kosztorysu ofertowego
    - pozostałe dokumenty zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia
    W przypadku nie spełnienie warunków oferent będzie wykluczony przez komisję przetargową
  4. Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany będzie w oparciu o następujące kryteria:
    cena 100 %
  5. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej i częściowej
  6. Zamawiający zapewni na własny koszt opracowanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót
  7. Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy pokój 11.
  8. Zamawiający ustalił końcowy termin wykonania inwestycji do 30 września 2006 r.
  9. Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Gminy dnia 07.09.2006r. o godz 12:00 sala nr. 31
  10. Termin związania ofertą jest do 07.10.2006 r.
  11. Strona internetowa na której zamieszczono specyfikację istotnych warunków zamówienia: www.bip.pabianice.gmina.pl
Pabianice dnia 2006.08.31
 
Data wprowadzenia informacji 2006-08-31 13:50:54 Informację zaktualizowano 2008-07-02 10:28:02, wprowadzający: Mariusz Rzepkowski
 

Gmina Pabianice

z siedzibą w Pabianicach ul. Torowa 21

ogłasza przetarg nieograniczony poniżej 60 000 EURO
na wykonanie: utwardzenie istniejącej nawierzchni z destruktu poprzez położenie dywanika asfaltowego gr. 4 cm na drodze gminnej Konin – Porszewice – pow. 2.500 m2
  1. Oferty w zamkniętych kopertach można składać pisemnie w terminie do 07.09.2006 r godz1100 w sekretariacie Urzędu Gminy Pabianice ul .Torowa 21.
  2. W ofercie należy podać : - cenę bez podatku od towarów i usług (VAT) - cenę brutto (w tym podatek VAT) - termin wykonania tej inwestycji
  3. Warunkiem udziału w postępowaniu jest dołączenie do oferty:
    - oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 24 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. Ust. Nr.19 poz. 177.)
    - kosztorysu ofertowego
    - pozostałe dokumenty zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia
    W przypadku nie spełnienie warunków oferent będzie wykluczony przez komisję przetargową
  4. Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany będzie w oparciu o następujące kryteria:
    cena 100 %
  5. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej i częściowej
  6. Zamawiający zapewni na własny koszt opracowanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót
  7. Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy pokój 11.
  8. Zamawiający ustalił końcowy termin wykonania inwestycji do 30 września 2006 r.
  9. Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Gminy dnia 07.09.2006r. o godz 12:30 sala nr. 31
  10. Termin związania ofertą jest do 07.10. 2006r.
  11. Strona internetowa na której zamieszczono specyfikację istotnych warunków zamówienia: www.bip.pabianice.gmina.pl
Pabianice dnia 2006.08.31
 
Data wprowadzenia informacji 2006-08-31 13:43:42 Informację zaktualizowano 2008-07-02 10:27:51, wprowadzający: Mariusz Rzepkowski
 

Gmina Pabianice

z siedzibą w Pabianicach ul. Torowa 21

ogłasza przetarg nieograniczony poniżej 60 000 EURO
na wykonanie : rozbudowy sieci wodociągowej w Piątkowisku ul. Tytanowa. Rurociągi ciśnieniowe z rur PVC o średnicy 110 mm długości 480 m. Zasuwy żeliwne o śr. 100mm - 7 kpl. Hydranty pożarowe - 2 kpl.
  1. Oferty w zamkniętych kopertach można składać pisemnie w terminie do 5.09.2006 r godz. 11:00 w sekretariacie Urzędu Gminy Pabianice ul. Torowa 21.
  2. W ofercie należy podać:
    - cenę bez podatku od towarów i usług (VAT)
    - cenę brutto (w tym podatek VAT)
    - termin wykonania tej inwestycji
  3. Warunkiem udziału w postępowaniu jest dołączenie do oferty:
    - oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 24 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. Ust. Nr.19 poz. 177).
    - kosztorysu ofertowego
    - pozostałe dokumenty zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia
    W przypadku nie spełnienie warunków oferent będzie wykluczony przez komisję przetargową
  4. Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany będzie w oparciu o następujące kryteria:
    cena 70%
    jakość wykonania 30%
  5. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej i częściowej
  6. Zamawiający zapewni na własny koszt pełną obsługę geodezyjną w zakresie wytyczenia, pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej.
  7. Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy pokój 17.
  8. Zamawiający ustalił końcowy termin wykonania inwestycji do 31 października 2006 r.
  9. Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Gminy dnia 5.09.2006 r. o godz 12:00 sala nr. 31
  10. Termin związania ofertą jest do 4.10.2006 r.
  11. Strona internetowa na której zamieszczono specyfikację istotnych warunków zamówienia : www.bip.pabianice.gmina.pl
Pabianice dnia 2006.08.28  
Data wprowadzenia informacji 2006-08-28 12:11:01 Informację zaktualizowano 2008-07-02 10:27:31, wprowadzający: Mariusz Rzepkowski
 
Numer sprawy: 7041 – 5/06

Ogłoszenie o wyborze oferty

na przedmiot zamówienia:
Remont nawierzchni drogi gminnej w Rydzynach Dolnych poprzez położenie nakładki asfaltowej na istniejącej podbudowie – dł. ok. 1000 mb.
Postępowanie o udzielenie ww zamówienia publicznego prowadzone było w trybie:
przetargu nieograniczonego.

Zamawiający wybrał ofertę złożoną przez:
"Włodan" Andrzej Włodarczyk, Cecylia Włodarczyk , Spółka Jawna Porszewice 31 95 – 200 Pabianice

z ceną ofertową: 99.775,75 zł. brutto

Pabianice, dnia 25 sierpnia 2006.r.

Otrzymują:
  1. Przedsiębiorstwo Drogowe
    „LAMBDAR” Sp. z o.o.
    ul. Dostawcza 6
    93 – 231 Łódź
  2. „WŁODAN” Spółka Jawna
    Andrzej Włodarczyk, Cecylia Włodarczyk
    Porszewice 31
    95 – 200 Pabianice
 
Data wprowadzenia informacji 2006-08-25 19:16:17 Informację zaktualizowano 2008-07-02 10:27:19, wprowadzający: Mariusz Rzepkowski
`` 
Gmina Pabianice
z siedzibą w Pabianicach ul. Torowa 21
ogłasza przetarg nieograniczony poniżej 60 000 EURO
na wykonanie: remont nawierzchni drogi w Rydzynach Dolnych poprzez położenie nakładki asfaltowej na istniejącej podbudowie - dł. ok. 1.000,- mb.
  1. Oferty w zamkniętych kopertach można składać pisemnie w terminie do 24.08.2006 r godz 11:00 w sekretariacie Urzędu Gminy Pabianice ul. Torowa 21.
  2. W ofercie należy podać:
    -- cenę bez podatku od towarów i usług (VAT)
    -- cenę brutto (w tym podatek VAT)
    -- termin wykonania tej inwestycji
  3. Warunkiem udziału w postępowaniu jest dołączenie do oferty:
    - oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 24 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. Ust. Nr.19 poz. 177.)
    - kosztorysu ofertowego
    - pozostałe dokumenty zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia
    W przypadku nie spełnienie warunków oferent będzie wykluczony przez komisję przetargową
  4. Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany będzie w oparciu o następujące kryteria:
    cena - 100 %
  5. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej i częściowej
  6. Zamawiający zapewni na własny koszt opracowanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót
  7. Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy pokój 11.
  8. Zamawiający ustalił końcowy termin wykonania inwestycji do 20 września 2006 r.
  9. Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Gminy dnia 24.08.2006r. o godz 12:00 sala nr. 31
  10. Termin związania ofertą jest do 23.09. 2006r.
  11. Strona internetowa na której zamieszczono specyfikację istotnych warunków zamówienia : www.bip.pabianice.gmina.pl
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Przedmiar robót i kosztorys

Druk oferty

Druk umowy

Pabianice dnia 2006.08.16  
Data wprowadzenia informacji 2006-08-16 13:30:55 Informację zaktualizowano 2008-07-02 10:26:59, wprowadzający: Mariusz Rzepkowski
`` 
numer sprawy 341/7/06

Ogłoszenie o zawarciu umowy

Określenie przedmiotu zamówienia:
Modernizacja Wiejskiego Ośrodka Zdrowia w Pawłówku. Postępowanie o udzielenie ww. zamówienia publicznego prowadzone było w trybie: przetargu nieograniczonego powyżej 60000 EURO.
Uzasadnienie wyboru wykonawcy(ów):
Oferta ta przedstawiała najniższą cenę i została uznana za najkorzystniejszą dla zamawiającego.
Nazwa wykonawcy:
Zakład Budowlany "KONBET" Andrzeja Pietrzaka
ul. Targowa 15 Pabianice.
 
Data wprowadzenia informacji 2006-07-28 09:58:05 Informację zaktualizowano 2008-07-02 10:26:45, wprowadzający: Mariusz Rzepkowski
`` 
numer sprawy 341/9/06

Ogłoszenie o zawarciu umowy

Określenie przedmiotu zamówienia:
Wykonanie przebudowy istniejącego wyjścia na plac rekreacyjny w szkole – Gimnazjum w Piątkowisku Gm. Pabianice.
Uzasadnienie wyboru wykonawcy(ów):
Była to jedyna oferta nie podlegająca odrzuceniu.
Nazwa wykonawcy:
Sebastian Jabłoński, Wiesław Jabłoński, PPHU "WIES-BUD" S.C.
ul. Jutrzkowicka 49
95-200 Pabianice
 
Data wprowadzenia informacji 2006-07-28 09:53:22 Informację zaktualizowano 2008-07-02 10:26:25, wprowadzający: Mariusz Rzepkowski
`` 
numer sprawy 341/10/06

Ogłoszenie o zawarciu umowy

Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa przepustu pod drogą w miejscowości Szynkielew II.
Uzasadnienie wyboru wykonawcy(ów):
Oferta została uznana za najkorzystniejszą dla zamawiającego zgodnie z kryteriami zawartymi w SWIZ.
Nazwa wykonawcy:
Zakład Budowy i Naprawy Urządzeń Melioracyjnych W. Jurek M. Kowierski Łódź ul. Rafowa 24
 
Data wprowadzenia informacji 2006-07-28 09:49:16 Informację zaktualizowano 2008-07-02 10:26:06, wprowadzający: Mariusz Rzepkowski
`` 
numer sprawy 341/7/06

OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY

na przedmiot zamówienia: Modernizacja Wiejskiego Ośrodka Zdrowia w Pawłówku.
Postępowanie o udzielenie ww. zamówienia publicznego prowadzone było w trybie: przetargu nieograniczonego powyżej 60000 EURO.
Zamawiający wybrał ofertę złożoną przez: Zakład Budowlany "KONBET" Andrzeja Pietrzaka ul. Targowa 15 Pabianice.
z ceną ofertową: 304236,28 (brutto)
Oferta ta przedstawiała najniższą cenę i została uznana za najkorzystniejszą dla zamawiającego.
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2004 r. Nr. 19 póz. 177 z p. zm.)

Pabianice dnia 28.06.2006 r
 
Data wprowadzenia informacji 2006-07-28 09:08:03 Informację zaktualizowano 2008-07-02 10:25:49, wprowadzający: Mariusz Rzepkowski
`` 
numer sprawy 341/10/06

OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY

na przedmiot zamówienia: przebudowa przepustu pod drogą w miejscowości Szynkielew II
Postępowanie o udzielenie ww. zamówienia publicznego prowadzone było w trybie:

przetargu nieograniczonego – otwarcie ofert w dniu 27 .06.2006 r.
Zamawiający wybrał ofertę złożoną przez: Zakład Budowy i Naprawy Urządzeń Melioracyjnych W. Jurek M. Kowierski Łódź ul. Rafowa 24 z ceną ofertową: 31900,92 (brutto)
Pabianice dnia 27.06.2006 r.
 
Data wprowadzenia informacji 2006-06-29 13:47:01 Informację zaktualizowano 2008-07-02 10:25:15, wprowadzający: Mariusz Rzepkowski
`` 
numer sprawy 341/9/06
OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY
na przedmiot zamówienia: Przebudowa istniejącego wyjścia na plac rekreacyjny w szkole-Gimnazjum w Piątkowisku Gm. Pabianice.
Postępowanie o udzielenie ww. zamówienia publicznego prowadzone było w trybie:
przetargu nieograniczonego ponżej 60000 EURO
Zamawiający wybrał ofertę złożoną przez: PPHU ,,WIES-BUD” S.C. FIRMĘ OGÓLNOBUDOWLANĄ Wiesława i Sebastiana Jabłońskich Pabianice ul. Jutrzkowicka 49
z ceną ofertową: 162320,18 (brutto)
Była to jedna oferta nie podlegająca odrzuceniu.
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2004 r. Nr. 19 poz. 177 z p. zm.)
Pabianice dnia 23.06.2006 r
 
Data wprowadzenia informacji 2006-06-26 09:10:36 Informację zaktualizowano 2008-07-02 10:24:55, wprowadzający: Mariusz Rzepkowski
`` 
Znak: 341/10/06

Gmina Pabianice

z siedzibą w Pabianicach ul. Torowa 21
ogłasza przetarg nieograniczony poniżej 60 000 EURO
na wykonanie: przbudowy przepustu pod drogą w miejscowości Szynkielew II.
Prace wykonywane będą na rowie melioracyjnym R-4 w hm 3+00 po drogą gminną.
Do zakresu prac należą: roboty ziemne i przygotowawcze, roboty umocnieniowe i konstrukcyjne, roboty rozbiórkowe i izolacyjne, roboty drogowe i zabezpieczenie ruchu drogowego zgodnie z opracowaną dokumentacją i specyfikacją techniczną.
  1. Oferty w zamkniętych kopertach można składać pisemnie w terminie do 27.06.2006 r godz. 11:00 w sekretariacie Urzędu Gminy Pabianice ul. Torowa 21.
  2. W ofercie należy podać:
    - cenę bez podatku od towarów i usług (VAT)
    - cenę brutto (w tym podatek VAT)
    - termin wykonania tej inwestycji
  3. Warunkiem udziału w postępowaniu jest dołączenie do oferty:
    - oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 24 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. Ust. Nr. 19 poz. 177).
    - kosztorysu ofertowego
    - pozostałe dokumenty zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia
    W przypadku nie spełnienie warunków oferent będzie wykluczony przez komisję przetargową
  4. Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany będzie w oparciu o następujące kryteria:
    cena 70%
    jakość wykonania 30%
  5. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej i częściowej
  6. Zamawiający zapewni na własny koszt pełną obsługę geodezyjną w zakresie wytyczenia i pomiarów.
  7. Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy pokój 17.
  8. Zamawiający ustalił końcowy termin wykonania inwestycji do 31 sierpnia 2006 r.
  9. Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Gminy dnia 27.06.2006 r. o godz. 12:00 sala nr. 31
  10. Termin związania ofertą jest do 27 lipca 2006 r.
  11. Strona internetowa na której zamieszczono specyfikację istotnych warunków zamówienia: www.bip.pabianice.gmina.pl
 Specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
Data wprowadzenia informacji 2006-06-20 12:24:53 Informację zaktualizowano 2008-07-02 10:24:36, wprowadzający: Mariusz Rzepkowski
`` 

Gmina Pabianice
z siedzibą w Pabianicach ul. Torowa 21
ogłasza przetarg nieograniczony poniżej 60 000 EURO

na wykonanie: przebudowy istniejącego wyjścia na plac rekreacyjny w szkole – Gimnazjum w Piątkowisku Gm. Pabianice.
Projektuje się dobudowę komunikacji do istniejącego budynku szkoły na fragmencie od strony zachodniej jako wyjścia awaryjne na tereny rekreacyjne. Parter –hall + komunikacja 54,0 m2, piętro – pokój nauczycielski 54 m2. Razem powierzchnia dobudowy 108 m2.
Dobudowę do istniejącego budynku szkolnego projektuje się jako murowano – szkieletową wznoszoną metodą tradycyjną. Do zakresu prac należy wykończenie wewnętrzne dobudowy oraz wykończenie zewnętrzne i instalacje: wodociągowa, sanitarna, elektryczna i instalacja c.o. zgodnie z opracowanym projektem.
  1. Oferty w zamkniętych kopertach można składać pisemnie w terminie do 23.06.2006 r godz. 11:00 w sekretariacie Urzędu Gminy Pabianice ul. Torowa 21.
  2. W ofercie należy podać:
    - cenę bez podatku od towarów i usług (VAT)
    - cenę brutto (w tym podatek VAT)
    - termin wykonania tej inwestycji
  3. Warunkiem udziału w postępowaniu jest dołączenie do oferty: - oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 24 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. Ust. Nr.19 poz. 177.)
    - kosztorysu ofertowego
    - pozostałe dokumenty zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia
    W przypadku nie spełnienie warunków oferent będzie wykluczony przez komisję przetargową
  4. Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany będzie w oparciu o następujące kryteria:
    cena 70%
    jakość wykonania 30%
  5. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej i częściowej.
  6. Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy pokój 7.
  7. Zamawiający ustalił końcowy termin wykonania inwestycji do 30.09.2006 r.
  8. Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Gminy dnia 23.06.2006 r. o godz 12:00 sala nr. 31
  9. Termin związania ofertą do 23 lipca 2006 r.
  10. Strona internetowa na której zamieszczono specyfikację istotnych warunków zamówienia: www.bip.pabianice.gmina.pl
  11. Cena specyfikacji z załącznikami 80 zł.
Pabianice dnia 2006.06.09
 Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Data wprowadzenia informacji 2006-06-09 11:42:50 Informację zaktualizowano 2008-07-02 10:24:01, wprowadzający: Mariusz Rzepkowski
`` 

Gmina Pabianice

ogłasza
przetarg nieograniczony poniżej 60 000 EURO
na wykonanie usług przewozowych w zakresie: DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY PABIANICE W OKRESIE OD 1 WRZEŚNIA 2006 R. DO 30 CZERWCA 2007 R. W DNI NAUKI SZKOLNEJ
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Gminy w Pabianicach ul. Torowa 21 w pk. nr 2.
  1. Oferty w zamkniętych kopertach można składać w terminie do dnia 20 czerwca 2006 r. do godz. 11:00 w sekretariacie Urzędu Gminy w Pabianicach ul. Torowa 21.
  2. W ofercie należy podać:
    • średni miesięczny koszt przewozu 1 ucznia na każdej trasie odrębnie - cenę netto + podatek VAT = cena brutto,
    • średni miesięczny koszt dowozu uczniów na każdej trasie oddzielnie: - cena netto+podatek VAT= cena brutto,
    • całkowity koszt dowozu na terenie Gminy Pabianice w okresie od 1.09.2006 r. do 30.06.2007 r. w dni nauki szkolnej – cena netto + podatek VAT = cena brutto.
    • Ilość posiadanego taboru mogącego zapewnić komunikację zastępczą.
  3. Warunkiem udziału w postępowaniu jest dołączenie do oferty:
    • oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art.24 ust.1 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004 r. (Dz. U. Nr 19 poz.177).
    • pozostałe dokumenty zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
    W przypadku nie spełnienia warunków oferent będzie wykluczony przez komisję przetargową.
  4. Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany będzie w oparciu o następujące kryteria:
    • cena – 80%
    • niezawodność wykonywanych usług – 20%
    • Dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej , nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty częściowej.
  5. Dodatkowe informacje i materiały można uzyskać w Urzędzie Gminy pk. nr 2
  6. Zamawiający ustalił termin wykonania usługi od 1 września 2006 r. do 30 czerwca 2007 r. w dni nauki szkolnej.
  7. Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Gminy w dniu 20 czerwca 2006 r. o godz. 12:00 w pok. nr 32
  8. Termin związania ofertą jest do 19 lipca 2006 r.
 
Data wprowadzenia informacji 2006-05-17 12:45:19 Informację zaktualizowano 2008-07-02 10:23:42, wprowadzający: Mariusz Rzepkowski
`` 
Ogłoszenie
o wynikach przetargu
który odbył się w Urzędzie Gminy Pabianice w dniu 28.04. 2006 r.
Po zapoznaniu się ze złożonymi ofertami na wykonanie; oznakowania wszystkich dróg gminnych na terenie gminy Pabianice

ustalono że:


najkorzystniejszą dla Gminy Pabianice jest:

oferta firmy:
TERM – PLAST P.P.H.U.
Jerzy Łukasiewicz
98 – 200 Sieradz
ul. Krakowskie Przedmieście 74 C
Cena oferty wynosi - 32.083,46 zł brutto  
Data wprowadzenia informacji 2006-05-09 14:52:01 Informację zaktualizowano 2008-07-02 10:23:18, wprowadzający: Mariusz Rzepkowski
 
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM POWYŻEJ 60.000 EURO

GMINA PABIANICE


z siedzibą w Pabianicach
ul. Torowa 21, 95-200 PABIANICE
ogłasza przetarg nieograniczony na:
Modernizację Wiejskiego Ośrodka Zdrowia w Pawłówku
  1. Nazwa i adres zamawiającego:
    GMINA PABIANICE z siedzibą w Pabianicach ul. Torowa 21, 95-200 PABIANICE
    www.pabianice.gmina.pl
    e-mail: gmina@pabianice.gmina.pl
    Godziny urzędowania:
    od poniedziałku do piątku, godz. 7:15 - 15:15,
    wtorki: godz.8:00 – 16:00
    tel. fax (0–42) 2139660, 2139676
  2. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: - w Urzędzie Gminy w Pabianicach ul. Torowa 21, 95-200 Pabianice (sekretariat) lub za zaliczeniem pocztowym Cena 100 złotych
  3. Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja Wiejskiego Ośrodka Zdrowia w Pawłówku Docieplenie budynku, wymiana okien i drzwi wewnętrznych, modernizacja sanitariatów, docieplenie i pokrycie dachu, modernizacja tarasu i zainstalowanie podnośnika dla inwalidów, malowanie.
    Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
    45.32.10.10-3 – izolacja cieplna
    45.42.11.00- 5 – instalowanie drzwi, okien i podobnych elementów
    45.26.12.00-6 – wykonanie pokryć dachowych i malowanie dachów,
    45.26.14.10 – 1 – izolowanie dachu,
    45.31.32.00-6 – instalowanie podnośnika
  4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
  5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
  6. Termin wykonania zamówienia: 10 lipca 2006 r. – 15 września 2006 r.
  7. Warunkiem udziału w postępowaniu jest dołączenie do oferty:
    • oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 24 ust. 1 ustawy o prawo zamówień publicznych (Dz. Ust. Nr.19 poz. 177).
    • kosztorysu ofertowego
    • pozostałe dokumenty zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia
    W przypadku nie spełnienie warunków oferent będzie wykluczony przez komisję przetargową.
  8. Informacja na temat wadium: 5.000 złotych
  9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena – 100%
  10. Miejsce i termin składania ofert:
    W Urzędzie Gminy w Pabianicach ul. Torowa 21 ,95-200 Pabianice (sekretariat) do dnia 27 czerwca 2006 r. do godz. 12:00
  11. Termin związania ofertą: do dnia 24 września 2006 roku
  12. Ogłoszenie o zamówieniu przekazano Prezesowi UZP dnia 28 kwietnia 2006 r.
 
Data wprowadzenia informacji 2006-05-05 11:38:41 Informację zaktualizowano 2008-03-04 14:56:50, wprowadzający: Mariusz Rzepkowski
 

Wójt Gminy Pabianice

ogłasza
przetarg nieograniczony poniżej 60 000 EURO
na wykonanie: remont nawierzchni drogi gminnej Terenin - Hermanów na dł. 562 mb pow. 2.922,40 m2
Zakres robót obejmuje:
  1. Mechaniczne czyszczenie podbudowy z destruktu.
  2. Remont cząstkowy nawierzchni z destruktu mieszanką mineralno – asfaltową.
  3. Skropienie nawierzchni asfaltem.
  4. Nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych – warstwa ścieralna asfaltowa – grubość po zagęszczeniu 3 cm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w pokoju nr.11 lub za zaliczeniem pocztowym - koszt - 30 zł.
  1. Oferty w zamkniętych kopertach można składać w terminie do 16.05.2006 r godz. 11:00 w sekretariacie Urzędu Gminy Pabianice ul. Torowa 21.
  2. W ofercie należy podać:
    • cenę bez podatku od towarów i usług (VAT)
    • cenę brutto (w tym podatek VAT)
    • termin wykonania tej usługi
  3. Warunkiem udziału w postępowaniu jest dołączenie do oferty:
    • oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 24 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. Ust. Nr.19 poz. 177).
    • kosztorysu ofertowego
    • pozostałe dokumenty zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia
    W przypadku nie spełnienia warunków oferent będzie wykluczony przez komisję przetargową
  4. Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany będzie w oparciu o następujące kryteria: cena 100%
  5. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej i częściowej
  6. Dodatkowe informacje i materiały można uzyskać w Urzędzie Gminy Pabianice pokój 11.
  7. Zamawiający ustalił końcowy termin wykonania robót do 31 lipca 2006 r.
  8. Przetarg odbędzie się w Urzędzie Gminy Pabianice dnia 16.05.2006 r. o godz 12:30 sala nr. 31.
  9. Termin związania ofertą jest do 16 czerwca 2006 r.
Pabianice dnia 2006.04 27 ?
 
Data wprowadzenia informacji 2006-04-28 13:27:52 Informację zaktualizowano 2008-03-04 14:57:08, wprowadzający: Mariusz Rzepkowski
 

Wójt Gminy Pabianice


ogłasza
przetarg nieograniczony poniżej 60 000 EURO
na wykonanie: poszerzenie drogi asfaltowej Górka Pabianicka – Szynkielew III (tory PKP) - dł. 1,4 km - poprzez utwardzenie poboczy.
Zakres robót obejmuje:
  1. Plantowanie poboczy wykonywane mechanicznie przy grubości ścinania 10 cm
  2. Wywóz ziemi z poboczy samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km
  3. Pobocza z destruktu grubości 10 cm po zagęszczeniu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w pokoju nr.11 lub za zaliczeniem pocztowym - koszt - 30 zł.
  1. Oferty w zamkniętych kopertach można składać w terminie do 11.05.2006 r godz1100 w sekretariacie Urzędu Gminy Pabianice ul.Torowa 21.
  2. W ofercie należy podać:
    • cenę bez podatku od towarów i usług (VAT)
    • cenę brutto (w tym podatek VAT)
    • termin wykonania tej usługi
  3. Warunkiem udziału w postępowaniu jest dołączenie do oferty :
    • oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 24 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. Ust. Nr.19 poz. 177.)
    • kosztorysu ofertowego
    • pozostałe dokumenty zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia
    W przypadku nie spełnienia warunków oferent będzie wykluczony przez komisję przetargową
  4. Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany będzie w oparciu o następujące kryteria:
    cena 100%
  5. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej i częściowej
  6. Dodatkowe informacje i materiały można uzyskać w Urzędzie Gminy Pabianice pokój 11.
  7. Zamawiający ustalił końcowy termin wykonania robót do 31 lipca 2006 r.
  8. Przetarg odbędzie się w Urzędzie Gminy Pabianice dnia 11. 05. 2006 r . o godz 12 30 sala nr. 31.
  9. Termin związania ofertą jest do 11 czerwca 2006 r.
Pabianice dnia 2006.04 25
 
Data wprowadzenia informacji 2006-04-26 10:02:10 Informację zaktualizowano 2008-03-04 14:57:29, wprowadzający: Mariusz Rzepkowski
 

Wójt Gminy Pabianice


ogłasza
przetarg nieograniczony poniżej 60 000 EURO
na wykonanie oznakowania wszystkich dróg gminnych na terenie gminy Pabianice zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną organizacją ruchu.
Zakres oznakowania obejmuje:
  1. Zdjęcie znaków lub drogowskazów z transportem we wskazane miejsce.
  2. Słupki z rur stalowych o średnicy 70 mm z transportem na poszczególne drogi,
  3. Pionowe znaki drogowe zakazu, nakazu, ostrzegawcze, informacyjne o pow. do 0,3 m2 - z transportem znaków na poszczególne drogi,
  4. Drogowskazy jednoramienne o powierzchni ponad 0,3 m2 - z transportem na poszczególne drogi.
- zgodnie z zestawieniem zbiorczym
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w pokoju nr 11 lub za zaliczeniem pocztowym - koszt - 30 zł.
  1. Oferty w zamkniętych kopertach można składać w terminie do 28.04.2006 r godz. 11:00 w sekretariacie Urzędu Gminy Pabianice ul. Torowa 21.
  2. W ofercie należy podać:
    • cenę bez podatku od towarów i usług (VAT)
    • cenę brutto (w tym podatek VAT)
    • termin wykonania tej usługi
  3. Warunkiem udziału w postępowaniu jest dołączenie do oferty:
    • oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 24 ust. l ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. Ust. Nr. 19 póz. 177.)
    • kosztorysu ofertowego
    • pozostałe dokumenty zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia
    W przypadku nie spełnienia warunków oferent będzie wykluczony przez komisję przetargową
  4. Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany będzie w oparciu o następujące kryteria:
    cena 100%
  5. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej i częściowej
  6. Dodatkowe informacje i materiały można uzyskać w Urzędzie Gminy Pabianice pokój 11.
  7. Przetarg odbędzie się w Urzędzie Gminy Pabianice dnia 28.04.2006 r. o godz 12:30 sala nr 31.
  8. Termin związania ofertą jest do 28 maja 2006 r.
Pabianice, dnia 2006.04.12
 
Data wprowadzenia informacji 2006-04-13 17:18:51 Informację zaktualizowano 2008-03-04 14:57:44, wprowadzający: Mariusz Rzepkowski
 

Wójt Gminy Pabianice


ogłasza
przetarg nieograniczony powyżej 60 000 EURO
na wykonanie: kanalizacji sanitarnej w ul. Złotej w Piątkowisku
Kanał jest zaprojektowany z rur PVC typ średni "N" i kamionkowych glazurowych.
Studzienki rewizyjne: standardowe z kręgów żelbetowych ø 1,2 m w ilości 8 szt, oraz kontrolne studzienki z PP ø 400 mm - pozostałe w ilości 7 szt.
Ogólna długość kanału ø 200 mm wynosi L = 723,50 m.
Ogólna długość odejść bocznych ø 160 mm L = 285,0 m, ilość 58 szt.
Wzdłuż projektowanego kanału w pasie ulicy występuje uzbrojenie podziemne w postaci przewodów wodociągowych i energetycznych.
Zgodnie z dokumentacją ustalającą warunki geotechniczne inwestycji całość wykopu na trasie kanału będzie wymagać odwodnienia wgłębnego na czas budowy. Zgodnie z opracowaną dokumentacją odwodnienie wykopów projektuje się igłofiltrami ø 32 mm wpłukiwanymi do głębokości 4,5 m.
Zgodnie z opracowanym projektem odtworzenia nawierzchni ul. Złotej w pasie jezdni wykonać należy podbudowę z tłucznia gr. 8 + 4 cm po zagęszczeniu mechanicznym na warstwie odsączającej gr. 15 cm.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w pokoju nr.17
  1. Oferty w zamkniętych kopertach można składać w terminie do 9.06.2006 r godz. 11:00 w sekretariacie Urzędu Gminy Pabianice ul. Torowa 21.
  2. W ofercie należy podać:
    - cenę bez podatku od towarów i usług (VAT)
    - cenę brutto (w tym podatek VAT)
    - termin wykonania tej inwestycji
  3. Warunkiem udziału w postępowaniu jest dołączenie do oferty:
    - oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 24 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. Ust. Nr.19 poz. 177).
    - kosztorysu ofertowego
    - pozostałe dokumenty zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia
    W przypadku nie spełnienie warunków oferent będzie wykluczony przez komisję przetargową.
  4. Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany będzie w oparciu o następujące kryteria:
    cena 100%
  5. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej i częściowej.
  6. Zamawiający zapewni na własny koszt pełną obsługę geodezyjną w zakresie wytyczenia, pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej.
  7. Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy pokój 17.
  8. Zamawiający ustalił końcowy termin wykonania inwestycji do 31 października 2006 r.
  9. Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Gminy dnia 9.06.2006 r. o godz 12:00 sala nr 31.
  10. Termin związania ofertą jest do 8 sierpnia 2006 r.
  11. Ustala się wadium w wysokości 10000 złotych.
Pabianice dnia 2006.04.04
 
Data wprowadzenia informacji 2006-04-05 09:46:26 Informację zaktualizowano 2008-03-04 14:57:58, wprowadzający: Mariusz Rzepkowski
 

Wójt Gminy Pabianice
ogłasza
przetarg nieograniczony poniżej 60 000 EURO



na wykonanie remonty cząstkowe w nawierzchniach asfaltowych dróg gminnych na terenie gminy Pabianice

Zakres remontów:
  1. Remont cząstkowy z zastosowaniem mieszanki mineralno – asfaltowej gr. 5 cm z wycinką i ze skropieniem bitumem - pow. 500 m2.
  2. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej asfaltem lanym bez wycinania nawierzchni - 40 Mg .
-specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w pokoju nr.11
  1. Oferty w zamkniętych kopertach można składać w terminie do 19.04.2006 r godz. 11:00 w sekretariacie Urzędu Gminy Pabianice ul.Torowa 21.
  2. W ofercie należy podać:
    - cenę za 1 m2 wykonanej naprawy i za 1 Mg wbudowanej masy asfaltowej bez podatku VAT
    - cenę brutto /w tym podatek VAT/
    - termin wykonania tej usługi
  3. Warunkiem udziału w postępowaniu jest dołączenie do oferty:
    -oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 24 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych /Dz. Ust. Nr.19 poz. 177.
    - kosztorysu ofertowego
    - pozostałe dokumenty zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia W przypadku nie spełnienie warunków oferent będzie wykluczony przez komisję przetargową
  4. Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany będzie w oparciu o następujące kryteria:
    cena 100%
  5. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej i częściowej
  6. Dodatkowe informacje i materiały można uzyskać w Urzędzie Gminy Pabianice pokój 11.
  7. Przetarg odbędzie się w Urzędzie Gminy Pabianice dnia 19. 04. 2006 r . o godz 12 00 sala nr. 31.
  8. Termin związania ofertą jest do 19 maja 2006 r.
Pabianice dnia 2006.04 04
 
Data wprowadzenia informacji 2006-04-04 15:13:08 Informację zaktualizowano 2008-03-04 14:58:14, wprowadzający: Mariusz Rzepkowski
 
341/2/06
Pabianice, dnia 31 marca 2006 roku

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM POWYŻEJ 60.000 EURO

GMINA PABIANICE

z siedzibą w Pabianicach ul. Torowa 21
95-200 PABIANICE
ogłasza przetarg nieograniczony na : Rozbudowę i przebudowę budynków Szkoły Podstawowej w Petrykozach
  1. Nazwa i adres zamawiającego: GMINA PABIANICE z siedzibą w Pabianicach
    ul. Torowa 21
    95-200 PABIANICE www.pabianice.gmina.pl
    gmina@pabianice.gmina.pl
    Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku, godz. 7:15 - 15:15, wtorki : godz.8:00 – 16:00 tel. fax (0–42) 2139660, 2139676
  2. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać
    - w Urzędzie Gminy w Pabianicach ul. Torowa 21, 95-200 Pabianice (sekretariat) lub za zaliczeniem pocztowym
    Cena 300 złotych
  3. Przedmiotem zamówienia jest:
    Rozbudowa i przebudowa budynków Szkoły Podstawowej w Petrykozach Połączenie dwóch istniejących budynków dydaktycznych , powstanie dwóch sal dydaktycznych, szatni, świetlicy,przebudowa stołówki, przebudowa i rozbudowa węzłów sanitarnych, powstanie sekretariatu i gabinetu dyrektora,powstanie pomieszczeń gospodarczych, przebudowa biblioteki, przebudowa kotłowni, przebudowa i rozbudowa instalacji wewnętrznych
    Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
    45262800 – 9 – rozbudowa budynków ,
    45262700 - 8 – przebudowa budynków,
  4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
  5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
  6. Termin wykonania zamówienia: 1 czerwca 2006 r. – 15 marca 2007 r.
  7. Warunkiem udziału w postępowaniu jest dołączenie do oferty:
    -oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 24 ust. 1 ustawy o prawo zamówień publicznych (Dz. Ust. Nr.19 poz. 177.)
    - kosztorysu ofertowego
    - pozostałe dokumenty zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia
    W przypadku nie spełnienie warunków oferent będzie wykluczony przez komisję przetargową
  8. Informacja na temat wadium: 10.000 złotych
  9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
    Cena – 100%
  10. Miejsce i termin składania ofert:
    W Urzędzie Gminy w Pabianicach ul. Torowa 21, 95-200 Pabianice (sekretariat) do dnia 23 maja 2006 r. do godz. 12:00
  11. Termin związania ofertą: do dnia 21 lipca 2006 roku
  12. Ogłoszenie o zamówieniu przekazano Prezesowi UZP dnia 31 marca 2006 r.
 
Data wprowadzenia informacji 2006-04-03 09:24:16 Informację zaktualizowano 2008-03-04 14:58:31, wprowadzający: Mariusz Rzepkowski
 
341/1/06
Pabianice, dnia 24 lutego 2006 roku

OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY

Gmina Pabianice z siedziba w Pabianicach ul. Torowa 21, 95-200 Pabianice informuje, że w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę artykułów biurowych transportem własnym do siedziby Zamawiającego wybrana została do realizacji zamówienia oferta, którą złożyła firma:
”Gross” S.J.
Wazia, Kondej - Głowala
93-239 Łódź ul.Karola 3
Cena ofertowa: 35.548,67 złotych brutto /trzydzieści pięć tysięcy pięćset czterdzieści osiem 67/100 złotych/
Wójt Gminy Pabianice
/ - / inż. Henryk Gajda
 
Data wprowadzenia informacji 2006-02-27 12:24:05 Informację zaktualizowano 2008-03-04 14:58:46, wprowadzający: Mariusz Rzepkowski
 
341/1/06
Pabianice , 2006-02-03

OGŁOSZENIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

Przedmiot zamówienia:
dostawa artykułów biurowych
  1. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
    Gmina Pabianice z siedzibą w Pabianicach
    ul.Torowa 21
    95-200 Pabianice
    Strona www.pabianice.gmina.pl E-mail: gmina@pabianice.gmina.pl
    tel. /42/ 2139660, 2139676
    Godziny urzędowania: 7:15 – 15:15
  2. Określenie trybu zamówienia:
    przetarg nieograniczony
  3. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
    SIWZ można uzyskać nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego w pk. nr 2
  4. Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa artykułów biurowych wg załączonego wykazu transportem własnym do siedziby Zamawiającego
  5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej i częściowej:
    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych
  6. Termin wykonania zamówienia: Od 13 marca do 31 grudnia 2006 roku
  7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
    warunkiem udziału w postępowaniu jest dołączenie do oferty:
    - oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art.24 ust.1 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych z dnia 20.01.2004 r. / Dz.U.Nr 19 poz.177 z późn.zm./
    - formularz ofertowy,
    - pozostałe dokumenty zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
  8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
    Nazwa kryterium Waga
    cena 100
  9. miejsce i termin składania ofert:
    Urząd Gminy w Pabianicach
    ul. Torowa 21
    95- 200 Pabianice
    pokój nr 1 - Sekretariat
    do dnia 23 lutego 2006 r. do godz. 12:00
  10. termin związania ofertą
    okres 30 dni , tj. do dnia 23 marca 2006 roku


Wójt Gminy Pabianice
/ - / inż. Henryk Gajda
 
Data wprowadzenia informacji 2006-02-06 10:39:08 Informację zaktualizowano 2008-03-04 14:59:16, wprowadzający: Mariusz Rzepkowski
wersja do druku